اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سرپیچی بانک‌ها از مصوبات ستاد تسهیل/ مسؤولان ستاد فقط شعار می‌دهند

مدیرعامل کارخانه تولید آب معدنی چشمه جوشان کوهرنگ با بیان اینکه 3 سال است به دنبال گرفتن تسهیلات هستم، گفت: در ستاد تسهیل فقط شعار می‌دهند و هیچ مسؤولی به گفته‌هایش عمل نمی‌کند.

سرپیچی بانک‌ها از مصوبات ستاد تسهیل/ مسؤولان ستاد فقط شعار می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حدود یک دهه است که ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای کمک به واحدهای تولیدی در شرایط نامناسب اقتصادی در استان‌ها با محوریت عالی‌ترین مقام دولتی یعنی استاندار و دبیری رئیس سازمان صمت برگزار می‌شود.

مقایسه آنچه بعد از قریب به 9 سال جلسه مستمر با اختیارات ویژه این ستاد باید اتفاق افتاده باشد، با وضعیت کنونی واحدهای تولیدی همخوانی ندارد؛ در زیر مصاحبه مدیرعامل کارخانه‌ای را می‌خوانید که حضور مکرر در جلسات ستاد تسهیل، گره‌ای از کارخانه‌اش باز نکرد؛

حمیدرضا مزروعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه سه سال است به دنبال گرفتن تسهیلات هستم، گفت: در ستاد تسهیل فقط شعار می‌دهند و بیشتر مسؤولانش اهل عمل نیستند.

مدیرعامل کارخانه تولید آب‌معدنی چشمه جوشان کوهرنگ با اشاره به اینکه تمام هست و نیستم را در این منطقه از دست دادم، افزود: در چندین جلسه ستاد تسهیل استان شرکت کرده‌ام، فقط حرف می‌زنند و تاکنون هیچ فایده‌ای برای من نداشته است.

وی با بیان اینکه در ستاد تسهیل مشکلات بررسی و تولیدکننده به بانک معرفی می‌شود اما بانک‌ها به بهانه‌های مختلف پرداخت تسهیلات را به تعویق می‌اندازند، اضافه کرد: بنده از سال 95 به دنبال گرفتن تسهیلات هستم اما تاکنون موفق نشده‌ام واحد تولید من هم در حال حاضر تعطیل است و کارگران از کار بیکار شده‌اند.

اوضاع اقتصادی فقط در جلسه ستاد تسهیل خوب است!

مزروعی در ادامه گفت: همه چیز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوب است و مسؤولان وعده و وعید فراوان می‌دهند اما همین که از جلسه خارج می‌شویم دیگر کسی من تولیدکننده را نمی‌شناسد.

وی با بیان اینکه از زمانی که واحد تولیدی خود را راه‌اندازی کرده‌ام تاکنون هیچ تسهیلاتی دریافت نکرده‌ام، عنوان کرد: به دلیل وضعیت آشفته بازار و مشکلات مالی کارخانه بنده تعطیل شده است و عده‌ زیادی از نان خوردن افتاده‌اند و از کار بیکار شده‌اند.

مدیرعامل کارخانه تولید آب‌معدنی چشمه جوشان کوهرنگ با اشاره به اینکه بانک‌ها به دنبال بهانه هستند و هر بار که مراجعه می‌کنم شروط مختلفی را مطرح می‌کنند، افزود: در حال حاضر هم مسئله وثیقه است که بانک خواهان سند منزل مسکونی است و سند کارخانه را قبول نمی‌کند.

وی با بیان اینکه از سال 95 به دنبال گرفتن 3 میلیارد تومان تسهیلات هستم، که تاکنون شرایطش فراهم نشده است و هر روز اوضاع خراب‌تر می‌شود، اظهار داشت: در این مدت بارها به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و شهرستان مراجعه کرده‌ام اما هیچ کمکی نکرده‌اند.

مزروعی با اشاره به شرایط آب و هوایی کوهرنگ، اضافه کرد: شهرک صنعتی که واحد تولیدی ما در آن قرار دارد شرایط بسیار بدی دارد و برای روی پا ایستادن نیاز به کمک ویژه داریم.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول