اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

تحقیق در مورد تصادف مرگبار تسلا در کالیفرنیا

اداره ملی امنیت ترافیک بزرگراه‌های آمریکا در حال تحقیق درباره تصادف یکی از خودروهای برقی تسلا است که منجر به مرگ دو نفر در شهرکی در حومه لس انجلس شد.

تحقیق در مورد تصادف مرگبار تسلا در کالیفرنیا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از یاهونیوز، تصادف خودروی برقی مدل اس تسلا که بر روی حالت خودران قرار گرفته بود در تاریخ 29 دسامبر رخ داد و دو نفر را به کشتن داد.

در شرایطی که تلاش زیادی برای تولید خودروهای خودران صورت می‌گیرد، وقوع رویدادهایی از این دست و از جمله سوانح رانندگی منجر به مرگ در اثر ضعف قابلیت هدایت خودکار خودروهای خودران باعث شده تا در این زمینه حساسیت‌ها و نگرانی‌های جدی بروز کند.

 

سیستم هدایت خودکار خودروهای تسلا در زمان شناسایی موانع به طور خودکار مسیر حرکت را تغییر می‌دهد و قادر به حفظ فاصله ایمن از خودروهای جلویی است، اما این بار نتوانسته این اقدام را با موفقیت انجام دهد.

خودروی تصادف کرده بعد از خروج از بزرگراه و در حین حرکت در یک خیابان عادی سرعت بالایی داشته و بعد از عبور از چراغ قرمز با یک خودروی هوندا سیویک در تقاطع برخورد کرده و دو سرنشین آن شامل یک مرد و یک زن را به کشتن داده است. سرنشینان خودروی تسلا نیز که یک زن و مرد بوده‌اند،در بیمارستان بستری هستند، اما جراحت‌های آنها جدی و خطرناک نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول