اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فعالیت در عرصه تعاون منجر به تاب‌آوری اقتصادی می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه فعالیت در عرصه تعاون علاوه بر تاب‌آوری اقتصادی در شرایط تحریم در پیشرفت کشور نقش‌آفرین خواهد بود از فعالیت یک‌هزار و ۱۲۷ تعاونی خبر داد.

فعالیت در عرصه تعاون منجر به تاب‌آوری اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان احمد توصیفیان ظهر امروز در جلسه کمیته هماهنگی و توسعه تعاون با حضور معاون وزیر تعاون؛ تکیه بر توان تعاون و شرکت‌های تعاونی را زیرساخت اقتصاد مقاومتی در کشور دانست و اظهار کرد: حمایت، هدایت و نظارت بر عملکرد تعاونی‌ها یکی از برنامه‌های اولویت‌دار ماست.

وی از کمک به ثبت و راه‌اندازی تعاونی‌ها، پیگیری پرونده‌های تسهیلات شرکت‌های تعاونی متقاضی و برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز خبر داد و گفت: تعاون بهترین راه برای گردش عدالت اجتماعی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان فعالیت در عرصه تعاون را زمینه‌ای برای رونق تولید داخل، استقلال و استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی دانست و افزود: تعاون موجب تجمیع سرمایه‌ها، سرمایه‌گذاری داخلی، مشارکت افراد در برابری فرصت‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت در عرصه تعاون علاوه بر تاب‌آوری اقتصادی در شرایط تحریم در پیشرفت کشور نقش‌آفرین خواهد بود از فعالیت یک‌هزار و ۱۲۷ تعاونی خبر داد.

توصیفیان گفت: فعالیت‌های خوبی از قبیل تکمیل واگذاری تعاونی‌های مسکن مهر استان، طرح روستا تعاون، تشکیل جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ویژه برای فعالان بخش تعاون؛ طرح مشکلات شرکت‌های تعاونی در ستاد تسهیل؛ توجه به بخش صادرات تعاونی‌ها با محوریت اتاق تعاون، مشارکت فعال شرکت‌های تعاونی مصرف در توزیع کالا، احیای تعاونی‌های غیر فعال ، آموزش عمومی و تخصص و... به منظور رفع موانع، صیانت از اشتغال مجدد و توسعه تعاونیهای استان انجام شده است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول