اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

راه‌اندازی نهضت تفسیر قرآن در تمامی واحدهای استانی دانشگاه آزاد

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بر راه اندازی نهضت تفسیر قرآن در تمامی واحدهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

راه‌اندازی نهضت تفسیر قرآن در تمامی واحدهای استانی دانشگاه آزاد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام  محمد شریفانی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در نشست مسؤولان و معاونت خواهران کانون‌های بسیج اساتید واحدهای مراکز استان که صبح امروز در مجتمع حافظ سازمان مرکزی برگزار شد، با تأکید بر اهمیت برنامه ریزی گفت: محدودیت زمان ارزش برنامه‌ریزی را اثبات می‌کند و بهره وری از ساعات عمر مستلزم برنامه‌ریزی و مدیریت زمان و نشانه رشد فکر و عامل سعادت اخروی است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، ظرافت و دقت، تفکر و تدبر و مشورت را از ویژگی‌های برنامه موفق دانست و با اشاره به برنامه‌ها و راهبردهای هدایتی پیامبر اسلام (ص)، اظهار داشت: خداوند برنامه‌هایی را برای تربیت مردم و خروج از ظلمت جهل طی 4 آیه در قرآن به پیامبر(ص) ابلاغ می‌کند که شامل تلاوت آیات، تزکیه و پاکسازی نفوس مردم، تعلیم آموزه‌های دین و تعلیم حکمت است.

حجت الاسلام شریفانی با بیان اینکه نورانیت قلب و توسعه روزی از آثار تلاوت قرآن است، خاطرنشان کرد: تلاوت قرآن از مأموریت‌های ویژه پیامبر(ص) و از بهترین اعمال است که سبب نور و رأفت انسان می‌شود. جلب محبت خداوند، نیکو شدن ظاهر و باطن و فهم معانی باطنی قرآن آثار تزکیه نفس است.

حجت الاسلام محمد شریفانی بر راه‌اندازی نهضت تفسیر قرآن در تمامی واحد‌های استان‌ی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد و گفت: پیشنهاد بنده به مسؤولان کانون‌های بسیج اساتید این است که هفته‌ای یک جلسه اقدام به برگزاری جلسه تفسیر قرآن کنند تا شاهد آثار و برکات آن باشند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: پیام‌های آیات قرآن بی شمار است که نباید فرصت بهره مندی از آیات قرآن را از دست بدهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول