اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پرستاران نمونه استان قم تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، پرستاران نمونه استان تجلیل شدند.

پرستاران نمونه استان قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، طی مراسمی با حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، پرستاران نمونه استان  تجلیل شدند.

این مراسم با حضور بهرام سرمست استاندار قم، دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونین و پرستاران استان برگزار شد.

بهرام سرمست استاندار قم در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به منزلت پرستاران گفت: باید در کنار دغدغه معیشتی پرستاران در راستای توجه به منزلت و جایگاه آنها نیز قدم برداشته و نباید این امر مورد غفلت قرار گیرد.

وی گفت: در نظام سلامت باور بنده بر این است که اگر پرستاران همراهی کنند تا 70 درصد کارها دنبال شده و این نشان دهنده نقش و جایگاه پرستاران است.

محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: پرستاران نبض تپنده و نیروی محرکه مجموعه درمان هستند و اگر پرستار فعالیت خود را انجام ندهد، پروسه درمان ناقص می ماند.

وی گفت: بار درمان بر دوش پرستاران است و ما قدردان زحمات پرستاران هستیم و در حد توانمان در راستای رفع مشکلات این قشر فرهیخته و فهیم و همچنین صبور و فداکار  گام برداریم.

محمود پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه با اشاره به اجرای طرح قاصدک گفت: با توجه به نظر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و معاونت درمان وزارت، مقرر شد تا در کارگروه توزیع درآمد اختصاصی دانشگاه این موضوع مورد بررسی و تصمیم گیری واقع شود.

وی گفت: یکی از مباحثی که در حال پیگیری است، جذب کمک پرستار به منظور بهبود کیفیت خدمات درمانی است که در این زمینه نیز برنامه ریزی ها در حال انجام است.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول