اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کاهش رنج بیماران گلپایگانی با افتتاح مرکز شیمی‌درمانی

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: از سوی وزارت بهداشت و درمان مجوز ایجاد مرکز شیمی درمانی در بیمارستان امام حسین(ع) صادر شده است.

کاهش رنج بیماران گلپایگانی با افتتاح مرکز شیمی‌درمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، ناصر رستمی عصر چهارشنبه در حاشیه تجلیل شهردار و اعضای شورای شهر گلپایگان از پرستاران بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان اظهار کرد: میزان حقوق دریافتی پرستاران با میزان خدمات‌شان همخوانی ندارد به طوری که معوقات آن‌ها با تأخیر یکساله پرداخت می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با بیان اینکه ۱۴۰ پرستار در بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسین(ع) مشغول خدمت هستند، افزود: روزانه ۶۰۰ بیمار به بخش‌های مختلف این بیمارستان مراجعه دارند و میزان نارضایتی‌ها کمتر از یک درصد است.

رستمی تصریح کرد: از سوی وزارت بهداشت و درمان مجوز ایجاد مرکز شیمی درمانی در بیمارستان امام حسین(ع) صادر شده است، ولی به دلیل اینکه قرار است مرکز درمانی سرطان در بیمارستان آیت ‌الله گلپایگانی فعال شود در صورت امکان مرکز شیمی درمانی نیز به این بیمارستان انتقال داده شود.

وی گفت: برای تکمیل پروژه‌های بیمارستان امام حسین(ع) به چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که کمک خیران را می‌طلبد.

پرستاران به عنوان قشر ایثارگر و پرتلاش جامعه هستند

در ادامه پیمان شکرزاده با تبریک میلاد حضرت زینب(س)، اظهار کرد: ایثارگری و نوعدوستی پرستاران بر هیچ کس پوشیده نیست، پرستاران با سرلوحه قرار دادن اخلاق زینبی می‌توانند خادمان خوب و صدیقی در خدمت رسانی به بیماران باشند.

شکرزاده تصریح کرد: صبر و شکیبایی پرستاران سبب شد که میلاد با سعادت حضرت زینب(س) به روز پرستار نامگذاری شود و پرستاران به عنوان قشر ایثارگر و پرتلاش جامعه هستند که تنها با عشقی به کار خود می‌توانند به بیماران ناتوان خدمت رسانی می‌کنند.

شهردار گلپایگان با اشاره به برای ایجاد پدهوایی در بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان، گفت: اگر دانشگاه علوم پزشکی نقشه‌های فنی را تهیه کند همراهی لازم را زمینه ایجاد پدهوایی انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/63086/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول