اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بسکتبال خیابانی «آستارا» در مسیر توسعه

رئیس هیئت بسکتبال گیلان با اشاره به پیشتازی گیلان در بسکتبال خیابانی کشور گفت: با همکاری اعضای شورای شهر و شهرداری آستارا دو زمین بسکتبال خیابانی در این شهرستان احداث می‌شود.

بسکتبال خیابانی «آستارا» در مسیر توسعه

محمد رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پیشتازی گیلان در عرصه بسکتبال خیابانی اظهار کرد: احداث ۳۲ زمین بسکتبال خیابانی در سطح استان نشان از پیشتازی گیلان در این رشته دارد.

وی با تأکید بر احداث دو زمین بسکتبال خیابانی در بندر آستارا افزود: با همکاری شورای شهر و شهرداری بندر آستارا و اداره ورزش و جوانان این شهرستان به‌زودی دو مکان برای احداث زمین بسکتبال خیابانی تعیین می‌شود؛ حمایت مسؤولین شهر مرزی آستارا نقش بسزایی در توسعه بسکتبال این شهرستان خواهد داشت.

رئیس هیئت بسکتبال گیلان با بیان اینکه جذب حداکثری خانواده‌ها به رشته بسکتبال یکی از اهداف مهم این هیئت است، گفت: برنامه‌ریزی هیئت بسکتبال گیلان در زمینهٔ گسترش بسکتبال در فضاهای عمومی به‌گونه‌ای است که استعدادهای ناشناخته بسیاری از دل این فضاها ظهور کنند.

رفیعی با اشاره به حضور دو تیم گیلانی در مسابقات بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور گفت: تیم بسکتبال مردان ملوان انزلی در سالن ۲۲ بهمن لنگرود به مصاف تیم‌های رعد پدافند مشهد، رادین خراسان و تاکستان قزوین می‌رود؛ در این مرحله دو تیم از گروه چهار تیمی به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

وی با بیان اینکه «دنیای فلز درفک رشت» در گروه ب رقابت‌ها به میزبانی بابل حضور پیدا می‌کند، افزود: نماینده رشت با تیم‌های شهدا بابل، راک شیمی تهران و مهاباد هم‌گروه بوده و دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کند.

رئیس هیئت بسکتبال گیلان با بیان اینکه دور نخست مسابقات بسکتبال سه نفره بانوان گیلان خاتمه یافت، تصریح کرد: این رقابت‌ها با ثبت ایونت در سایت فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) از اعتبار بالایی برخوردار بوده و تیم‌های بیستون، هایپر ۱ و the ۸ به ترتیب مقام‌های اول تا سوم دور نخست را تصاحب کردند.

رفیعی از تقویم فشرده بسکتبال گیلان در بهمن‌ماه خبر داد و افزود: نخستین دوره تورنمنت کشوری بسکتبال لاهیجان ویژه دختران نونهال در سالن ورزشی مهر این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول