اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آمریکا توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد

امام‌جمعه لاهیجان با اذعان به اینکه دشمن به‌یقین رسیده نمی‌تواند با جمهوری اسلامی مبارزه کند، گفت: آمریکا برای شکست انقلاب اسلامی انواع ائتلاف‌ها را تشکیل داد ولی چون به موفقیت نرسیده است جنگ معیشتی و اقتصادی را شروع کرد‌.

آمریکا توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد سلیمانی، امشب در جلسه بررسی دلایل ایجاد فتنه سال ۸۸ در مسجد ولی‌عصر (عج) این شهرستان با بیان اینکه روز ۹ دی نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: باید انقلاب را به روزهای قبل و بعد ۹ دی تبدیل کنیم زیرا این حماسه بسیار به انقلاب عزت داد.

وی با اشاره به تهدیدهای بیشمار آمریکا علیه ملت ایران گفت: مقام معظم رهبری امروز فرمودند ترامپ غلط می‌کند تا از طریق حشد الشعبی، جمهوری اسلامی را تهدید کند، زیرا انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگی و دینی بود.

امام‌جمعه لاهیجان با اذعان به اینکه مردم ما برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب در حال حرکت هستند، بیان کرد: در سال ۸۸ استکبار با ایجاد فتنه سعی داشتند مانع بزرگی برای رسیدن انقلاب به آرمان‌های امام راحل (ره) ایجاد کند ولی مردم با چرخش انقلابی خود فتنه گران را دور زدند.

سلیمانی با انتقاد از برخی مسؤولین برای حمایت از فتنه گران بیان کرد: عده‌ای از مسؤولان به‌جای اینکه چرخش انقلابی داشته باشند چرخش سیاسی کرده و با سکوت خود و زدن حرف‌های دوپهلو در برابر مقام معظم رهبری ایستادند.

وی یکی از دلایل دل‌بستگی مردم به انقلاب را دینی بودن آن عنوان کرد و افزود: انقلاب ما مثل دیگر انقلاب‌ها برای معیشت نبود، مردم ما قیام کردند تا ولایت‌فقیه را بر کشور حاکم کنند و این مهم‌ترین دلیل دل‌بستگی مردم نسبت به نظام اسلامی است‌.

امام‌جمعه لاهیجان با بیان اینکه دل‌بستگی و‌ بازی‌های حزبی نداشت عده‌ای به‌سوی مردم بازگردند، تصریح کرد: وزیری که فقط برای مردم مشکل ایجاد می‌کند باید استیضاح شود ولی بازی‌های حزبی و سیاسی اجازه نمی‌دهد عده‌ای به‌سوی مردم بازگردند لذا مردم در انتخابات دقت کنند زیرا مجلس خوب باعث می‌شود ریل‌گذاری خوبی سیاست‌های کشور انجام شود‌.

سلیمانی مقام معظم رهبری را دلیل شکست فتنه در کشور دانست و بیان کرد: استکبار از اوایل انقلاب تا به امروز انواع فتنه و فشارهای اقتصادی را علیه ملت ایران اعمال کردند زیرا دشمن می‌خواهد کاری کند مردم فکر کنند در اقلیت هستند ولی مردم با تبعیت از مقام معظم رهبری اجازه پیاده شدن این تفکر را در جامعه نمی‌دهند.

وی با اذعان به اینکه دشمن به‌یقین رسیده نمی‌تواند با جمهوری اسلامی مبارزه کند، افزود: آمریکا برای شکست انقلاب اسلامی انواع ائتلاف‌ها را تشکیل داد ولی چون به موفقیت نرسیده است جنگ معیشتی و اقتصادی را شروع کرد‌

امام‌جمعه لاهیجان با تأکید بر عدم لزوم توجه مسؤولان به عدم مذاکره با آمریکا گفت: نباید همه مشکلات جامعه را به گردن آمریکا بی اندازیم زیرا اگر مسؤولان تدبیر کنند بسیاری از مشکلات حل می‌شود ولی هنوز عده‌ای مقامات به دنبال مذاکره با آمریکا هستند.

سلیمانی با درخواست از مردم برای دقت در انتخابات تصریح کرد: همه مردم و‌ مسؤولان دارند زیر یک‌ پرچم حرکت می‌کنند و نباید کسانی که در یک حزب هستند را انقلابی بنامیم، زیرا نشانه انقلابی بودن تبعیت و پیروی کردن از مقام معظم رهبری است‌.

وی با اشاره به برنامه دشمن برای ایجاد فتنه بزرگ در منطقه بیان کرد: آمریکا سعی داشت با ایجاد برنامه‌هایی ابتدا نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور در کشورهای عراق و لبنان را مجبور به استعفا و با تغییر قانون اساسی آن کشورها، جنگ داخلی را شروع کنند و از این طریق به جمهوری اسلامی ضربه بزنند ولی خوشبختانه به این هدف خود نرسید.

امام‌جمعه لاهیجان با اذعان به اینکه جمهوری اسلامی دموکراسی حقیقی را در جهان به نمایش گذاشته است، افزود: مردم در جمهوری اسلامی در تعیین سرنوشت خود نقش داشته و خودشان سرنوشت خود را تعیین می‌کنند به همین دلیل جمهوری اسلامی دیکتاتور نمی‌شود زیرا تریبون‌های نماز جمعه وجود دارد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول