اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نارضایتی مردم قرچک از برون سپاری بیمارستان برکت

فرماندار قرچک با بیان اینکه مردم قرچک از برون سپاری بیمارستان برکت ناراضی هستند، گفت: از استاندار تهران و ریاست دانشگاه شهید بهشتی تقاضا داریم این بیمارستان را به بخش دولتی بازگردانند.

نارضایتی مردم قرچک از برون سپاری بیمارستان برکت

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک با حضور محسنی استاندار تهران و مدیران کل استان و روسای ادارات این شهرستان صبح امروز پنجشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری قرچک برگزار شد.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه اظهار داشت: شهرستان قرچک جزو شهرستان‌های جدید تاسیس استان تهران است و زیر ساخت‌های آن به تازگی بوجود آمده است و اقدامات بسیار خوبی در این شهرستان انجام شده و اقداماتی نیز باید در آینده انجام شود.

وی با بیان اینکه این شهرستان با جمعیت ۳۰۰ هزار نفری، دارای ۶۰ هزارنفر ساکن اتباع است که در این شهرستان زندگی می کنند، گفت: در ورودی دشت ورامین ترافیک شدید در بخش قلعه نو وجود دارد که نیاز است به این موضوع رسیدگی شود چرا که اکثر ساکنان این شهرستان از قشر زحمتکش کارگر هستند و در زمان تردد با مشکلات عدیده مواجه هستند که نیازمند اقدامات کارشناسی است.

فرماندار قرچک در ادامه جلسه شورای اداری افزود: شهرک صنعتی نوپای قرچک می‌تواند در حوزه اشتغال نقش بسزایی را ایفا کند و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده فاز دوم شهرک صنعتی قرچک در اردیبهشت ماه به بهره برداری می‌رسد. 

خطیبی با بیان اینکه، قطار شهری از خواسته‌های اصلی مردم دشت ورامین است، تصریح کرد: دو تقاطع محمد آباد و داود آباد از مشکلات این شهرستان هستند؛ این دو تقاطع در مسیر کمربندی جنوبی قرار دارد که مسیر تردد بیش از یک میلیون نفر در دشت ورامین است و باید برای آن‌ها اقدامات کارشناسی انجام شود.

وی در ادامه با انتقاد از اینکه فاضلاب استان تهران به سمت دشت ورامین روانه می‌شود، عنوان کرد: راه دسترسی کمربندی جنوبی با وجود تپه قدیمی کامل نشده و نظریه کارشناسی نیز در این خصوص اعلام نشده است.

فرماندار قرچک با بیان اینکه، کمربندی شمالی قرچک با اعتبار ۷۴ میلیارد تومانی امروز توسط استاندار تهران کلنگ‌زنی خواهد شد، تاکید کرد: بیمارستان قرچک در سال ۹۷ برون سپاری شده بود باید با همسان سازی تلاش کنیم که در خصوص برون سپاری بیمارستان تجدید نظر شود.

خطیبی اضافه کرد: مردم شهرستان قرچک از برون سپاری بیمارستان برکت شهید ستاری ناراحت هستند و از استاندار تهران و ریاست دانشگاه شهید بهشتی تقاضا داریم این بیمارستان را به بخش دولتی بازگردانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در استان تهران احداث شهرک سفال جهت گردشگری و اشتغال در دستور کار شهرستان قرار دارد، از مسوولان می خواهیم اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ی۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول