اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شیوه‌نامه صدور پروانه ساخت‌ و ساز سرمایه‌گذاران در خارج از محدوده شهرها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان‌شرقی گفت: شیوه‌نامه صدور پروانه ساخت‌ و ساز در خارج از محدوده و حریم شهرها با محوریت بخشداری‌ها توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان به همه دستگاه‌های مشمول استعلام این فرآیند ارسال شده است.

شیوه‌نامه صدور پروانه  ساخت‌ و ساز  سرمایه‌گذاران در خارج از محدوده شهرها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اصغر عباس‌زاده امروز  در دومین جلسه گروه کاری تسهیلات و سرمایه‌گذاری در استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: باید تلاش شود تا تسهیلات مورد نیاز سرمایه‌گذاری به سهولت در اختیار متقاضیان گذاشته شود. 

وی افزود: ضرورت دارد به استعلام‌ها هرچه سریع‌تر پاسخ داده شود.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌شرقی گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان جمع‌بندی طرح‌های سرمایه‌گذاری استان را برای برگزاری نشست‌های سرمایه‌گذاری در دستور کار خود قرار می‌دهد و مکاتبات و پی‌گیری‌های لازم را در این زمینه به‌عمل می‌آورد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه پنجره واحد سرمایه‌گذاری زمان صدور مجوز برای سرمایه‌گذاری را کاهش می‌دهد، یادآور شد: استفاده دستگاه‌ها از سامانه پنجره واحد در انجام استعلامات توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: شیوه‌نامه صدور پروانه  ساخت‌ و ساز در خارج از محدوده و حریم شهرها با محوریت بخشداری‌ها توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان به همه دستگاه‌های مشمول استعلام این فرآیند ارسال شده است.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان بیان داشت: در صورتی که استعلام‌های مربوط به تغییر کاربری توسط امور اراضی و از طریق سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری صورت پذیرد، در زمان درخواست پروانه ساخت و ساز از بخشداری‌ها، استعلامات انجام یافته قبلی برای بخشداری‌ها به صورت هوشمند به نمایش خواهد آمد و بخشداری‌ها با استناد به استعلام‌های صورت گرفته شده توسط امور اراضی از استعلام مجدد خودداری خواهند کرد.
 

 

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول