اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

وقوع تخلفات احتمالی در برخی مدارس به منزله اجرای سند 2030 نیست

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آمورش و پرورش گفت: 105 هزار واحد آموزشی در کشور وجود دارد و اگر احیانا تخلفی در برخی از این واحدها صورت پذیرد نباید به حساب اجرای سند 2030 گذاشته شود.

وقوع تخلفات احتمالی در برخی مدارس به منزله اجرای سند 2030 نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علی الهیارترکمن ظهر امروز در آیین گشایش مرکز اقامتی، آموزشی و رفاهی آموزش و پرورش قشم اظهار کرد: با افتتاحیه امروز تعداد این مراکز در سطح کشور به 366 مرکز می‌رسد.

وی زیربنای این مجموعه را یک هزار و 890 متر مربع عنوان کرد و افزود: مرکز اقامتی، آموزشی و رفاهی قشم با یک هزار و 500 مترمربع مساحت از 28 واحد اقامتی و ظرفیت 76 تخت برخوردار است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آمورش و پرورش تصریح کرد: این مجموعه با 60 میلیارد ریال اعتبار احداث و تجهیز شده است.

الهیارترکمن ادامه داد: هیچگونه عزم و برنامه‌ای برای اجرای سند 2030 در مجموعه آموزش و پرورش وجود ندارد و اجرای سند تحول بنیادین در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: 105 هزار واحد آموزشی در کشور وجود دارد و اگر احیانا تخلفی صورت پذیرد که با ارزش‌های اسلامی در تضاد باشد نباید به حساب اجرای سند 2030 گذاشته شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آمورش و پرورش تاکید کرد: کمیته‌ای ویژه در این راستا تشکیل شده که هرگونه اقدامی که شائبه اجرای سند 2030 را داشته باشد با سرعت و قاطعیت بررسی و برخورد می‌کند.

الهیارترکمن تصریح کرد: راه آینده آموزش و پرورش و استانداردسازی آن تنها از طریق سند تحول بنیادین دنبال می‌شود.

وی افزود: نتایج کتبی آزمون استخدامی اخیر تا 15 دیماه اعلام و بلافاصله فرآیند گزینش و آموزش اجرایی می‌شود تا 18 هزار و 95 نیروی جدید در مهرماه سال آتی بکارگیری شوند.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول