اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رفع مشکلات قضایی بیش از 220 واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از رفع مشکل بیش از 220 واحد تولیدی و صنعتی در استان خبر داد.

رفع مشکلات قضایی بیش از 220 واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، غلامعلی صادقی از رفع مشکل 228 واحد تولیدی و صنعتی در استان خبر داد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی که در جمع مدیران مجموعه قضایی و فعالان عرصه تولید و صنعت در مجتمع قضایی ولایت مشهد سخن می‌گفت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» در خصوص لزوم حمایت همه جانبه مدیران و مسؤولان از تولید داخلی و حمایت از فعالیت‌های سالم و قانونمند اقتصادی گفت: در راستای اجرایی شدن این منویات گرانبها و با هدف اجرایی شدن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در سالی که به‌نام حمایت از کالای ایرانی نام گرفته، اقدامات مؤثری در این راستا در مجموعه قضایی خراسان رضوی همگام با سایر اجزاء قوه قضائیه صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد و بازدید از مراکز تولیدی و صنعتی بیان کرد: هم‌اکنون کمیسیون‌های حل اختلاف و حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری دادگستری خراسان رضوی در شهرستان‌های مختلف استان فعال بوده و با برگزاری جلسات مستمر به دنبال حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی هستیم.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برهمین اساس در 9 ماهه سال 98 بیش از 320 جلسه در 12 حوزه قضایی استان که در آن‌ها دفاتر کمیسیون حل اختلاف صنعت و حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع، مستقر است برگزار شده و حاصل این جلسات بیش از یک هزار و 40 مصوبه بوده که خدا را شکر به نحو مطلوب به مرحله اجرا رسیده است.

صادقی با اشاره به برخی از آثار فعالیت‌های مجموعه قضایی خراسان رضوی با هدف حمایت‌های حقوقی و قضایی از واحدهای صنعتی گفت: در این مدت از 228 واحد تولیدی رفع مشکل شده که تبعاً از بیکاری جمع کثیری از نیروهای خدوم کار پیشگیری به‌عمل آمد که جای شکر دارد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تصریح کرد: در 9 ماهه سال 98 بیش از 430 بازدید توسط متصدیان دفاتر کمیسیون حل اختلاف صنعت و حمایت از قضایی از سرمایه‌گذاری‌های مشروع در 12 حوزه قضایی شامل مشهد و سایر شهرستان‌های استان و بیش از 160 بازدید توسط قضات به انجام رسیده و این به معنی حدود 600 مورد بازدید از مراکز تولیدی و صنعتی با هدف حمایت حقوقی و قضایی و رفع و حل مشکلات آن‌ها بوده است.

وی با اشاره به تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه و رویه عملی او در زمینه حضور مسؤولان در مراکز تولیدی و صنعتی کشور خاطرنشان کرد: ان‌شاالله مجموعه قضایی خراسان رضوی نیز با تمام توان و در چهارچوب نظامات دولتی و موازین قانونی از تولید و صنعت داخلی حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ 70058

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول