اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

میزبانی بندرعباسی‌ها از تیم سوهان محمد سیما قم

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در دیداری خانگی مقابل میهمان خود شهروند ساری باخت تا شانس بقای خود در لیگ برتر را به حداقل برساند.

میزبانی بندرعباسی‌ها از تیم سوهان محمد سیما قم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس از هفته بیست و چهارم لیگ برتر کشور عصر روز 5 شنبه و از ساعت 17 در سالن فجر این شهر میزبان شهروند ساری بود که نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

تنها نماینده استان در لیگ برتر فوتسال کشور در حالی عصر امروز مقابل میهمان خود قرار گرفت که برای بقا در لیگ برتر باید از سد حریف خود می گذشت و سه امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز می کرد.

شاگردان عباس روزپیکر از همان ابتدای مسابقه برای کسب تمام امتیازات این دایدار وارد زمین مسابقه شدند اما نه تنها پیروز این دیدار مهم و حیاتی نبودند بلکه نتیجه را هم واگذار کردند تا تقریبا سقوط این تیم به لیگ دسته اول قطعی شود.

در حالی که تماشاگران علاقمند به آذرخش برای حمایت از این تیم به سالن فجر آمده بودند تا بتوانند با تشویق های خود باعث دلگرمی بیشتر بازیکنان شوند و شانس ماندن این تیم را افزایش دهند اما این اتفاق نیفتاد تا غمگین تر از همیشه سالن را ترک کنند.

آذرخش در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به حریف خود باخت تا همچنان در جایگاه سیزدهم جدول باقی بماند.

این تیم در دیدار آینده خودسه شنبه 17 دی ماه باز هم در خانه و در سالن فجر از تیم سوهان محمد سیما قم پذیرایی خواهد کرد و در هفته پایانی هم 22 دی ماه در خارج از خانه به مصاف مقاومت البرز خواهد رفت تا شاید آخرین دیدار خود در لیگ برتر را انجام دهد.

تیم آذرخش 20 امتیازی در حالی در لیگ برتر باقی خواهد ماند که دو دیدار آینده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و آنهم در حالی که اهورا بهبهان 21 امتیازی بازنده دیدار های خود در دو هفته آتی باشد.

انتهای پیام/88049

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول