اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تولیدکنندگان و واردکنندگان کالا نسبت به دریافت شناسه کالا اقدام کنند

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: تولید کنندگان و واردکنندگان کالا هرچه سریعتر نسبت به در یافت کد شناسه کالا اقدام کنند .

تولیدکنندگان و واردکنندگان کالا نسبت به دریافت شناسه کالا اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز اسماعیل عطاپور در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: با توجه به الزامات قانونی مربوط به مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تولید کنندگان و وارد کنندگان 10 قلم کالایی باید نسبت به دریافت کد شناسه اقدام کنند.

وی افزود: فعالان اقتصادی به ویژه تولید کنندگان و وارد کنندگان البسه و پوشاک، کیف و کفش و لوازم خانگی می توانند با مراجعه به سامانه شناسه کالا که زیر مجموعه سامانه جامع تجارت کشور است، ضمن بارگذاری اطلاعات خود و کالاهای تولیدی و یا وارداتی، نسبت به دریافت یک کد شناسه برای هر قلم کالا اقدام کنند.

عطاپور با اشاره به اینکه هر شناسه متعلق به یک کالا خواهد بود؛ اضافه کرد: شهروندان می توانند جهت صحت سنجی کد شناسه، آن را به کد ussd که متعاقبا اعلام خواهد شد، ارسال و در صورت مغایرت موارد را به سامانه تلفنی ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: پس گذشت زمان مقرر تمام کالاهای مشمول طرح که دارای کد شناسه نیستند، به عنوان کالای قاچاق محسوب شده و از طریق سازمانهای نظارتی برخورد لازم بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول