اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پیش بینی مقام ارشد آمریکایی از تشدید درگیری بین ایران و آمریکا

به دنبال عملیات تروریستی آمریکا علیه سردار سلیمانی، رئیس کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا از بی اطلاعی کنگره در این زمینه و تشدید درگیری بین ایران و آمریکا خبر داد.

پیش بینی مقام ارشد آمریکایی از تشدید درگیری بین ایران و آمریکا

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد عضو کنگره آمریکا جمعه صبح به وقت تهران گفت که کنگره آمریکا در جریان عملیات تروریستی علیه سردار سلیمانی قرار نداشت.

به نوشته «ایندیا تودی» «ایلیوت انگل» رئیس کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا در این باره گفت که عملیات(تروریستی) علیه سردار سلیمانی بدون هیچگونه اطلاع قبلی یا مشورت مشاوره با کنگره صورت گرفت.

این مقام ارشد آمریکایی در ادامه سخنان خود به اتهام زنی‌های بی اساس علیه ایران دست زد.

 ایلیوت انگل در بخش دیگر سخنان خود گفت که اقدام بامداد جمعه نشان دهنده تشدید گسترده درگیری ما با ایران با پیامدهای غیرقابل پیش بینی است.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و «ابومهدی المهندس» نایب رئیس الحشد الشعبی را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیز در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر کرد، آورد: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.»

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول