اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شهادت سردار سلیمانی باعث اوج گیری جبهه مقاومت اسلامی علیه مستکبران خواهد شد

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه خونخواه سردار سلیمانی نه فقط ایران، بلکه محور مقاومت خواهد بود، گفت: شهادت سردار سلیمانی باعث اوج گیری جبهه مقاومت اسلامی علیه مستکبران خواهد شد و جنایتکاران انتقام سختی را دریافت خواهند کرد.

شهادت سردار سلیمانی باعث اوج گیری جبهه مقاومت اسلامی علیه مستکبران خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت الاسلام عمران حسینی نسب امروز در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه با توصیه به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه در مباحث خانواده به آثار نیکی به والدین پرداخت و اظهار داشت: نیکی به والدین موجب در امان ماندن از خشم و غضب خداوند می‌شود.

وی با تسلیت شهادت شهید سلیمانی سردار رشید اسلام و مدافع حریم اسلام و ولایت و با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: سردار سلیمانی یک تفکر بود و تنها فکر او یاری اسلام و نجات مسلمانان بود و شهادت او در ایام فاطمیه (س) پاداش سال‌ها مجاهدت او در پاسداری از حرم اهل‌بیت بود.

حسینی نسب با تصریح به اینکه آمریکا و نوکرانش عامل شهادت سردار سلیمانی هستند و کابوس انتقام آرامش، را از آنان خواهد گرفت، افزود: جبهه مقاومت و سربازان سردار سلیمانی انتقام این جنایت را خواهد گرفت.

وی به مسائل انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم اشاره کرد و همچون دو هفته گذشته، به بیان معیار انتخاب اصلح از منظر امام و مقام معظم رهبری پرداخت و ادامه داد: سومین معیار از معیارهای انتخاب اصلح این است که کاندیدای نمایندگی باید «معتقد به نظام اسلامی، قانون اساسی و ولایت فقیه» باشد.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه قوای سه گانه در واقع بازوان رهبر انقلاب هستند، تصریح کرد: نماینده مجلس باید سرباز رهبر معظم انقلاب باشد.

خطیب جمعه سلطانیه با اشاره به بیانات و رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب، اذعان داشت: حضرت امام خمینی (ره( در این باره می‌فرمایند،من متواضعانه از شما می‌خواهم که حتی الامکان در انتخاب اشخاص با هم موافقت نمایید و سرنوشت اسلام و کشور خود را به دست کسانی دهید که به اسلام و جمهوری اسلامی و قانون اساسی معتقد و نسبت به احکام نورانی الهی متعهد باشند.

حجت الاسلام حسینی نسب افزود: مقام معظم رهبری نیز این نظر را دارند که، اصل مهم در گزینش نماینده باید این باشد که نظام اسلامی را با تمامی شاخصه‌ها و ابعادش پذیرفته باشد و با آن به مخالفت نپردازد، چرا که مجلس در هیچ کشوری جای مخالفان نظام نیست و اگر کسانی که می‌گویند باید به مجلس برویم تا با قانون اساسی و جمهوری اسلامی مبارزه کنیم، این کاملاً غلط و غیرمنطقی است.

انتهای پیام/73002/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول