اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سردار فدا: شمارش معکوس برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی/ انتقام سخت در انتظار آمریکا

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: شهادت سردار سلیمانی فصل جدیدی را در منطقه رقم خواهد زد و شمارش معکوس برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی آغاز شده و آمریکایی‌ها مطمئن باشند که انتقام سختی از آن‌ها خواهیم گرفت.

سردار فدا: شمارش معکوس برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی/ انتقام سخت در انتظار آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا ظهر امروز در جمع نمازگزاران اصفهان، اظهار کرد: روح شهید سلیمانی به دوستان شهید او یعنی شهید خرازی، کاظمی، میثمی، شهدای امنیت و مدافع حرم پیوست؛ شما فکر نکنید که ما تنها یک سردار سلیمانی داریم، صدها و هزاران قاسم سلیمانی در مقابل به‌وجود می‌آید و انتقام خون آن شهید را خواهند گرفت.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) با خبر عاقبت بخیری سردار سلیمانی روبه‌رو شدیم، سردار سلیمانی مطیع رهبری و امام بود، او از 19 سالگی در خط مقدم مبارزه با اشرار در سیستان و بلوچستان وارد سپاه شد و با شروع جنگ فرماندهی لشکر 41 ثارالله را به عهده گرفت.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی مرید حضرت فاطمه (س) بود و هر سال مراسم عزاداری حضرت را در بیت رهبری از دست نمی‌داد و می‌گفت من ایستادگی و مقاومت را از حضرت فاطمه آموخته‌ام؛ سردار کسی بود که زمینه شکست‌های سریالی آمریکا و اسراییل را در منطقه، تقویت بسیج جهان اسلام، وحدت و ایستادگی مسلمانان حول محور مقاومت را رقم زد و امنیت عراق و ایران و سوریه مدیون ایشان است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ابراز کرد: خون حاج قاسم مظهر وحدت، انسجام و همبستگی مردم حول خط امام و رهبری خواهد بود و شهادت سردار سلیمانی فصل جدیدی را در منطقه رقم خواهد زد و شمارش معکوس نابودی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه سریع‌تر رقم خواهد خورد و آمریکایی‌ها مطمئن باشند که انتقام سختی از آن‌ها خواهیم گرفت.

انتهای پیام/63062/پ20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول