اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آمریکا با شهادت سردارسلیمانی دشمنی‌اش با مردم ایران را اثبات کرد

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه دست پلید آمریکا آشکارا سردار سلیمانی را به شهادت رساند گفت: این اقدام پلید و قبیح استکبار جهانی دشمنی آشکارا خود را با مردم ایران به اثبات رساند.

آمریکا با شهادت سردارسلیمانی دشمنی‌اش با مردم ایران را اثبات کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، با تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: تمام ملت ایران خانواده سردار سلیمانی هستند چراکه این سردار منحصر به یک خانه و حتی ایران اسلامی نبود بلکه سردار جهان اسلام و جانشین خداوند متعال در زمین بود.

وی با اتکا به سخن حضرت علی(ع) با این مضمون که جهاد درب خاص فردوس برین است که تنها برای اولیا خاص باز می‌شود تاکید کرد: سردار سلیمانی این مجاهد راه حق در مقابل آمریکای قبیح، داعش و بعثی‌ها و در نهایت جهانن  کفر ایستاد و به جایگاه مجاهدان راه حق پیوست. 

امام جمعه تویسرکان سردار سلیمانی را سرباز ولایت خطاب کرد و با اشاره به اینکه این سردار نماد یک جریان و تفکر ولایت‌باوری است و تاکید کرد: این سردار ولایت‌پذیر بود و یک شخصیت محبوب و فرمانده یگانه و مثال‌زدنی.

وی با تاکید بر اینکه مجاهدان راه حق چون سردار بسیار بابرکت هستند و در حصار زمان و زمان نیستند بیان کرد: آمریکا به فرموده امام راحل شیطان بزرگ است، اگر امروز مشکل داریم به دلیل این است که بعضی‌ها این پیام را دریافت نکرده‌اند و نمی‌پذیرند. 

موحدی با بیان اینکه دست پلید آمریکا آشکارا سردار سلیمانی را به شهادت رساند افزود: این اقدام پلید و قبیح استکبار جهانی دشمنی آشکارا خود را با مردم ایران به اثبات رساند. 

وی با اشاره به اینکه آمریکا محور تروریسم و دشمن بزرگ بشریت جهان است ادامه داد: انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست در خون سردار و شهیدان دیشب داشتند.

امام جمعه تویسرکان بیان کرد: شهید سلیمانی چهره بین‌المللی است و جبهه مقاومت و همه آزادیخواهان  و دلبستگان جهان خونخواه این سردار بزرگ خواهند بود. 

وی با اشاره به اینکه هر قطره خون این شهید هزاران سردار سلیمانی تقدیم جهان اسلام و جبهه مقاومت خواهد کرد تصریح کرد: شهادت سردار جبهه مقاومت را منسجم‌تر و نفاق و جبهه کفر را به جهنم خواهد فرستاد.

موحدی گفت: این شهادت، اثبات دشمنی سرسختانه آمریکا با ماست پس هر کسی نغمه تشنج‌زدایی با آمریکا داشته باشد خائن به کشور و ملت است. 

در پایان نماز جمعه مردم ولایتمدار تویسرکان با راهپیمایی بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل جنایت تروریستی آمریکا جهان خوار را محکوم و از سردار دل‌ها، شهید سپهبد سلیمانی تجلیل کردند.

این هفته صفوف نمازگزاران نماز جمعه نسبت به هفته‌های گذشته منسجم تر و باشکوه تر بود چراکه همه میهمان غیرتمندترین مرد یعنی مالک اشتر ایران، سردار محبوب ملت مسلمان و آزادی‌خواه جهان بودند.

انتهای پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول