اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

بی‌شک شهادت کمترین مزد سردار سلیمانی بود

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در بیانیه‌ای شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و عنوان کرد: بی‌شک شهادت کمترین مزد این بزرگ‌مرد و عاشق عارف و سرباز سپاه اسلام بود که عمر گرانبهایش را در راه خدمت به اسلام و مبارزه با کفر و باطل سپری کرد.

بی‌شک شهادت کمترین مزد سردار سلیمانی بود

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و فرمانده پایگاه بسیج شهید صادقی‌مقدم در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی به دست شیاطین بزرگ و دشمنان کوردل و قسم خورده آمریکایی ضمن تبریک و تسلیت به این مجاهد نستوه، بیانیه‌ای برای اعلام انزجار از این ایادی استکبار صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: «والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله لمع المحسنین(سوره عنکبوت آیه 69) و آنان که در (راه) ما جهد و کوشش کردند محققا آنها را به راه خویش هدایت می‌کنیم، و همیشه خدا یار نکوکاران است».

شهادت پرافتخار بزرگمرد جهاد و مبارزه، مجاهد نستوه و خورشید خونین رخ سپاه اسلام و طلایه‌دار عرصه‌های مقاومت و ستیز با دشمنان فرمانده پرآوازه سپاه قدس سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه امام عصر اروحناالفداه و محضر مبارک مقام معظم رهبری، هم‌رزمان آن مجاهد فی سبیل الله، خانواده گرامی ایشان و ملت شریف و بزرگ ایران تسلیت عرض می‌نماییم.

بی‌شک شهادت کمترین مزد این بزرگ مرد و عاشق عارف و سرباز سپاه اسلام بود که عمر گرانبهایش را در راه خدمت به اسلام و مبارزه با کفر و باطل سپری کرد و  پس از عمری مجاهدت سرافرازانه به دست شقی‌ترین و ذلیل ترین دشمنان اسلام به فیض اعلای شهادت نائل آمد.

امروز و پس از سال‌ها مجاهدت و مبارزه حق علیه باطل روح طیبه سردار سپاه قدس به جمع هم‌کیشان و هم‌مسلکان شهیدش پیوست، همان آرزویی که بارها بارها سردار پرافتخار اسلام و ایران از آن سخن گفته بود.

به فرموده رهبر معظم انقلاب: «رفتن او به حول و قوه‌ الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ دیشب آلودند.

شهید سلیمانی چهره‌ بین‌المللی مقاومت است و همه‌ دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. همه‌ دوستان  ـ و نیز همه‌ دشمنان ـ بدانند خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است؛ فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد».

کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور نیز همراه و همگام با ملت بزرگ و شهید پرور ایران پاسداری از خط سرخ شهادت این حماسه‌ساز ایثار، مقاومت،جهاد و الگوی بارز شجاعت و بصیرت را وظیفه دانسته و حمایت همه جانبه خود را برای رهانیدن امت اسلام و مسلمانان از دست استکبار وایادی جنایتکار و آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل اعلام می‌دارد و از درگاه خداوند برای سربازان اسلام پیروزی نهایی و فتح قریب را آرزو می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول