اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

خانواده شهدای ترور: خون سردار سلیمانی و ابومَهدی المهندس هدر نخواهد رفت

خانواده شهدای ترور اعلام کردند: خون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به هدر نخواهد رفت و مکتب این شهیدان، همچنان الهام‌بخش جوانان مسلمان خواهد بود.

خانواده شهدای ترور: خون سردار سلیمانی و ابومَهدی المهندس هدر نخواهد رفت

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران به‌دست نظامیان آمریکایی، خانواده شهدای ترور کشور بیانیه‌ای صادر کردند. 

متن بیانیه خانواده شهدای ترور کشور به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا 

روح مطهر سردار بزرگ سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی، بامداد امروز در جوار علییّن و ارواح مقدسه شهیدان کربلا و حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام آرام گرفت.

شهید سرافراز امت اسلام، عمر پربرکت خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب و مظلومان در ایران و کشورهای منطقه گذراند و پس از عمری مجاهدت خالصانه، توسط اشقیاء و اشرار زمان به مقام والای شهادت نائل آمد و به جرگه شهدای مظلوم ترور پیوست.

محور پرافتخار مقاومت، مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های شبانه‌روزی شهید سلیمانی است. وی نسلی معتقد و متعهد از جوانان رزمنده مؤمن و انقلابی در ایران، عراق، سوریه، یمن و لبنان را پرورش داد که با اتکا به روح جهاد و مقاومت و اسلام اصیل در مقابل استعمار و استکبار و زیاده‌گویی قدرت‌های بیگانه و تروریست‌های منحرف و سیه‌دل  تکفیری داعش ایستادند.

همین روحیه مقاومت، جهادی و الهام‌بخش سردار سپاه اسلام بود که بغض و کینه او را در دل شیطان بزرگ و اسرائیلِ نامشروع کاشت که بارها او را به ترور و حذف تهدید کرده بود. غافل از اینکه شهادت مسیری بود که سلیمانی‌ها و مغنیه‌ها و ابومهدی‌ها، آن را سعادت دنیا و آخرت خود می‌دانند.

اقدام جنایت‌کارانه آمریکا هرچند قلب ملت‌های مسلمان منطقه را به درد آورد و حماقت سردمداران رژیم تروریستی آمریکا و ناتوانی آن در فهم معادلات جدید منطقه‌ای را نشان داد لیکن اقدامی دور از انتظار از یک رژیم حامی تروریسم نبوده و نیست.

سران کاخ سفید و رژیم آدم‌کش صهیونیستی از دهه‌ها قبل، ناتوانی خود در مواجهه با مخالفان، منتقدان و مجاهدان را به شکل حذف فیزیکی و ترور نشان داده‌اند. ایالات متحده آمریکا از چهار دهه و هم‌زمان با پیروزی انقلاب اسلامی، با حمایت از گروهک‌های تروریستی، نقش پشتیبان اصلی از آن‌ها در ترور بیش از 17000 تن از شهروندان ایرانی را ایفا کرده است.

جنایت این رژیم تروریستی در بامداد امروز، مصداق بارز تروریسم دولتی و ناتوانی در مواجهه با منطق جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت در ضرورت خروج بیگانگان از سراسر منطقه است.

سران کاخ سفید، رژیم نامشروع صهیونیستی و اذناب منطقه‌ای آن‌ها باید بدانند که خون شهدای مظلوم ترور به ویژه سرداران رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان آنان به هدر نخواهد رفت و مکتب این شهیدان، همچنان الهام‌بخش جوانان مسلمان در سرتاسر منطقه خواهد بود.

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور) ضمن تسلیت حادثه تروریستی شب گذشته فرودگاه بغداد و شهادت سردار جاوید اسلام حاج قاسم سلیمانی و فرمانده میدانی سرافراز حشدالشعبی حاج ابومهدی المهندس و جمعی از همراهان آنان به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، دو ملت ایران و عراق و همه دوستداران و ارادتمندان جبهه مقاومت، علو درجات را برای آن شهدای سعید از درگاه پروردگار متعال و جبار خواستار است.

بنیاد هابیلیان

خانواده شهدای ترور

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول