اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شهادت سلیمانی‌ها پایه‌های نظام و انقلاب مستحکم‌تر می‌کند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان دلیل کینه ترامپ و تروریست‌ها از شهید سلیمانی‌ را رشادت‌های این شهید بزرگوار در شکست داعش و نقش بر آب کردن توطئه‌های استکبار جهانی اعلام کرد و گفت: با شهادت سلیمانی‌ها پایه‌های نظام و انقلاب مستحکم‌تر خواهد شد.

شهادت سلیمانی‌ها پایه‌های نظام و انقلاب مستحکم‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت سردار حاج قاسم سلیمانی که بامداد امروز به شهادت رسید، با بیان اینکه سردار سلیمانی مجاهد راه حق بود، اظهار کرد: اگر امثال سردار سلیمانی‌ها نبود، شاید امروز روزگار ما طور دیگری سپردی می‌شد‌.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اگر امروز ما این مصیبت را می‌بینیم در امتحان الهی قرار داریم، تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید که ما همیشه مسلمانان را در بوته آزمایش قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه برای اینکه شهادت رزمندگان درخت اسلام را آبیاری و زمینه ماندگاری دین مبین اسلام فراهم می‌کند، افزود: امام حسین علیه السلام می‌فرماید که اگر قرار است این اسلام با شهادت من اعتلا یابد پس شمشیرها مرا دریابید.

بیگدلی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه انسان از خدا بوده و به پیشگاه خداوند هم برمی‌گردد، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم این امر را به خوبی درک و متوجه شدند که متعلق به این کره خاکی نیستند و به همین دلیل در راه دین اسلام گام برداشتند و در این راه به شهادت رسیدند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی شب و روز نداشت و همیشه در خط مقدم و مناطق عملیاتی بود، گفت: شهید سلیمانی همه وقت خود را برای دفاع از انقلاب و مبارزه با داعش و تروریست‌ها گذاشت.

وی با بیان اینکه وقتی جلب در آستانه آزادی بود هیچ کس جرات نداشت به این شهر رفت و آمد کند، تصریح کرد: در این لحظه حاج قاسم سوار بر هواپیما وارد شهر می‌شود و زمینه برای ورود نیروها فراهم می‌شود.

بیگدلی با بیان اینکه آنچه که امروز ترامپ و تروریست‌ها از وی کینه داشتند به دلیل رشادت‌های این شهید بزرگوار در شکست داعش و نقش بر آب کردن توطئه‌های استکبار جهانی بود، افزود: با شهادت سلیمانی‌ها پایه‌های نظام و انقلاب مستحکم‌تر خواهد شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند انتقام سختی از دشمنان خواهیم گرفت، افزود: امروز استکبار جهانی و در راس آن آمریکا رو به افول است و این تلاش‌ها زمینه افول سریع آنها را فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نظام و انقلاب استوار و پایدار و مستحکم به راه خود ادامه خواهد داد، افزود: دشمنان بدانند هرگز با ترور سلیمانی‌ها به اهداف خود نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: حاج قاسم به آرزوی خود رسید.

انتهای پیام/۲۳۰۸/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول