اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

تجمع دانشجویان در مقابل دفتر حافظ منافع آمریکا+ فیلم

جمعی از دانشجویان درپی اقدام جنایتکارانه شیطان بزرگ در به شهادت رساندن سردار سلیمانی دفتر حافظ منافع آمریکا تجمع کردند.

تجمع دانشجویان در مقابل دفتر حافظ منافع آمریکا+ فیلم

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران در مقابل دفتر حافظ منافع آمریکا تجمع کردند.

دانشجویان در این تجمع با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی را محکوم کردند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌هایی به سرمداران آمریکایی تاکید کردند که باید منتظر پاسخ سخت و قاطع فرزندان انقلاب باشند.

دانشجویان با سردادن شعارهایی همچون « انتقام حاج قاسم؛ نابودی اسرائیل»، « اتحاد، اتحاد علیه مستکبرین؛ شهادت، شهادت سلاح مستضعفین»، « ما همه سرباز توئیم خامنه‌ای؛ گوش به فرمان توئیم خامنه‌ای» و ...  آمادگی خود را برای حضور در میدان نبرد با دشمنان اعلام کردند.

 

 

 

تجمع کنندگان بیانیه این تجمع و نقش تصویر حاج قاسم سلیمانی را بر درب دفتر حافظ منافع آمریکا نصب کردند.

 

 

*  مسئولان مربوطه در اسرع وقت پاسخی درخور به متجاوزان آمریکایی بدهند

تجمع دانشجویان در مقابل دفتر حافظ منافع آمریکا با قرائت پیانیه‌ای پایان یافت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا إِلَّا إِحْدَى الْحُسْنَیَیْنِ وَنَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِکُمْ أَنْ یُصِیبَکُمُ اللَّهُ بِعَذَابٍ مِنْ عِنْدِهِ أَوْ بِأَیْدِینَا فَتَرَبَّصُوا إِنَّا مَعَکُمْ مُتَرَبِّصُونَ»

شهادت سرداران پرافتخار اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، به دست دولت تروریست امریکا، اگرچه برای آزادگان جهان دردناک و اندوه‌بار است، نشان‌دهنده صدق وعده الهی است که در انتظار مؤمنان، یا فتح است یا شهادت؛ و در مقابل، آنچه پیش روی دشمنان است، یا هلاکت به دست مؤمنان است و یا عذاب الهی. خشم همگانی امّت اکنون چنان شمشیر آهیخته‌ای است که با فرمانی از جانب ولی امر مسلمین، بر فرق ستمگران خونخوار فرود خواهد آمد.

این حادثه، بار دیگر چهره جنایتکار امریکا را به جهانیان نشان داد تا حق بودن راه ملت‌های ستم‌دیده و مقاوم در مبارزه با استکبار جهانی، بار دیگر و بیش از پیش، ثابت شود. ترور فرماندهان مقاومت به دست امریکا، قطعا مستضعفین جهان، علی‌الخصوص ملت ایران را در راه مبارزه با شیطان اکبر ثابت قدم و مستحکم‌تر خواهد کرد.

خون جوشنده شهدا، نهضت را بیمه و هزاران قاسم سلیمانی خواهد پروراند. این اتفاق، نقطه عطفی است تا بار دیگر، مستضعفان جهان، دوستان و دشمنان خود را بشناسند و در راه مبارزه با کفر و استکبار، تجدید قوا کنند.

اما در مقابل، بار دیگر روسیاهی به زغال ماند و آنان که سال‌هاست در تلاشند تا چهره امریکا و هم‌پیمانانش را بزک کنند، برای بار چندم در پیشگاه ملت ایران و دیگر ملت‌های ستمدیده، سرافکنده شدند. تقلیل این جنایت به دستور رئیس جمهور امریکا، یعنی جدا دانستن نظام جنایتکار امریکا از رئیس جمهور فعلی آن نیز در راستای بزک کردن چهره پلید امریکاست و در پیشگاه ملت ایران و دیگر ملت‌های مستعضف، چیزی جز شرم به بار نخواهد آورد.

دانشجویان، شهادت ایشان را به حضرت ولیعصر(عج)، رهبر انقلاب اسلامی، خانواده ایشان و عموم ملّت تبریک و تسلیت عرض می‌کنند و بار دیگر عهد می‌بندند که تا آخرین قطره خون و تا نابودی کامل جبهه کفر و استکبار، دست از مبارزه نکشند.

بدیهی است، مسئولین مربوطه باید در اسرع وقت، در تمامی عرصه‌ها پاسخی درخور به متجاوزان بدهند که خروج از تمام معاهداتی که یک طرف آن امریکای تروریست است، و پیگیری حقوقی این فاجعه در محافل بین‌المللی اولین قدم آن است. همچنین نباید از هیچ اقدامی در راستای اخراج کامل امریکا از منطقه فروگذار شود، چرا که ادامه حضور این رژیم تروریست و جنایتکار، به معنای تأیید این فاجعه و اعلام آمادگی جهت پذیرش فجایع بعدی است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول