اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

سردار سلیمانی همواره در خط امام و رهبری بود

استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی سرباز وفادار ولایت و همواره در خط امام و رهبری بود، گفت: مزدوران نانجیب آمریکایی ایشان را به شهادت رساندند و حال اینکه درک نمی‌کنند شهادت آرزوی دیرینه این سرباز رشید اسلام بود.

سردار سلیمانی همواره در خط امام و رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدوی نیا در جمع عاشقان امام زمان در مسجد مقدس جمکران با اشاره به جنایات دشمنان اهل‌بیت (ع) و تلاش آن‌ها برای محو کردن اسلام نبوی اظهار کرد: در مقابل این دشمنان کسانی بودند که باخدا وارد معامله شدند و مانند امام حسین (ع) همه هستی خود را در راه خدا نثار کردند.

وی ادامه داد: افرادی مانند حضرت زینب (س) بودند که پس از مصائب کربلا باصلابت مقابل اشقیا ایستاد و گفت جز زیبایی چیزی ندیدم.

استاد حوزه علمیه قم افزود: مانند حضرت قاسم (ع) که در جواب امام حسین (ع) درباره شهادت گفت که شیرین‌تر از عسل است و این جواب فقط لفظ نیست بلکه اعتقادی راسخ در آن وجود دارد.

 مهدوی نیا با اشاره به اینکه برخی نقل‌ها از یاران امام حسین (ع) است که اگر هزار بار درراه خدا کشته و زنده شویم باز همین راه را انتخاب خواهیم کرد، ابراز کرد: رضایت خدا ولی خدا بالاترین خواسته شهدا از صدر اسلام تاکنون بوده است و به همین دلیل می‌بینیم شهدا از خانواده و لذات دنیایی دست کشیدند تا در اطاعت از خدا ولی زمانشان جان‌فشانی کنند.

وی با تأکید بر اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی سرباز وفادار ولایت و همواره در خط امام و رهبری بود، گفت: مزدوران نانجیب آمریکایی ایشان را به شهادت رساندند و حال اینکه درک نمی‌کنند شهادت آرزوی دیرینه این سرباز رشید اسلام بود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه جنس وجود ایشان جنس دنیایی نبود، تصریح کرد: حاج قاسم عمر بابرکتش را در راه اسلام و خط عصمت و طهارت (ع) صرف کرد و در نهایت نیز با اقتداری بی‌مثال به هم‌سنگران و دوستان شهیدش پیوست.

مهدوی نیا بابیان اینکه شوق شهادت خط جریان پرورشی امام حسین (ع) است، گفت: خواهید دید چه انقلابی با شهادت حاج قاسم در ایران، عراق و کل جهان ایجاد خواهد شد. این خون‌های مطهر خون‌هایی نیست که بر زمین بریزد و بی اثر باشد؛ این‌ها پیکره اسلام را آبیاری کرده و جریان فکری ولایت را منعکس خواهد کرد و ان شالله خون این سردار عزیز زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) باشد.

وی با اشاره به عملیات تروریستی مزدوران آمریکایی در خاک عراق و به شهادت رساندن حاج قاسم، ابو مهدی المهندس و جمعی از پاسداران ایرانی و حشد الشعبی، تصریح کرد: چه بر سر کشورهای اسلامی آمده که این‌طور اجانب بر مسلمانان چیره شدند که در خاک خودشان رسماً مورد هدف قرار می‌گیرند و نمی‌توانند واکنشی نشان دهند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: آفرین بر امام عزیز ما که به این مملکت عزت داد، دنیا دید که وقتی پهپاد آمریکایی نزدیک مرز ایران شد آنچنان به دست مدافعان حریم این کشور سرنگون شد که دیگر کسی دیگر جرات انجام چنین اقدامی را نکند.

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری با اتصال به خدا ولی خدا مملکت را از آفات حفظ کرده است، ابراز کرد: ما باید جواب این خون را کنار صندوق رأی با انتخاب کسانی که در خط ولایت اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی باشند بدهیم.

مهدوی نیا در پایان خاطرنشان کرد: باید به عنوان سرباز ولایت تبلیغ خط اسلام و اهل‌بیت (ع) کنید و نگذارید لیبرال‌های آلوده و پول‌پرست دوباره بر سرکار آمده و نگذارند منویات نورانی خط ولایت به ثمر بنشیند.

انتهای پیام/78009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول