اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مصرف حدود دو میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کردستان

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: مشترکان شرکت گاز استان کردستان در 9 ماهه سال جاری منتهی به روز سی‌ام آذرماه، یک میلیارد و 953 میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده‌اند.

مصرف حدود دو میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کردستان

احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: مشترکان شرکت گاز استان کردستان در 9 ماهه سال جاری منتهی به روز سی‌ام آذرماه، بیش از یک میلیارد و 952 میلیون و 985 هزار مترمکعب گاز مصرف کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 3 دهم درصدی مواجه بوده است.

وی با اشاره به مصرف گاز در مدت مشابه سال قبل افزود: مشترکان شرکت گاز استان کردستان در 9 ماهه منتهی به روز سی‌ام آذر ماه سال 97 مصرفی برابر با یک میلیارد و 952  میلیون و 303 هزار و 964 مترمکعب داشتند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به مصرف آذرماه سال جاری و مقایسه آن با سال گذشته گفت: در آذرماه سال 97 مصرف مشترکین شرکت گاز استان کردستان برابر با 263 میلیون و 888 هزار و 91 مترمکعب بوده که در آذر ماه سال 98 این میزان مصرف برابر با 288 میلیون و 458 هزار و 598 مترمکعب بوده که نمایانگر افزایش 9 درصدی است.

وی در مورد پرمصرف‌ترین روز آذرماه سال جاری و سال گذشته چنین گفت: پرمصرف روز آذرماه سال 97 روز 18 با مصرف 9 میلیون و 778 هزار مترمکعب بوده است و در آذرماه سال 98 پرمصرف‌ترین روز 26 این ماه بوده که نشان‌دهنده مصرف 10 میلیون و 502 هزار و 117 مترمکعب بوده است.

انتهای پیام/2330/83

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول