اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعال شدن خط تولید 2 شرکت زنجانی با حمایت دستگاه قضا

دادستان مرکز استان زنجان طی دستوری از سازمان صمت خواست، نسبت به رفع تعلیق مجوز دو شرکت تولیدی اتو و همچنین شرکت تولید کود شیمیایی اقدام کنند.

فعال شدن خط تولید 2  شرکت زنجانی با حمایت دستگاه قضا

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محسن کرمی ظهر امروز در جریان بازدید از شرکت تولید اتو و همچنین شرکت تولید کود شیمیایی زنجان با اشاره به اینکه دو شرکت که هر کدام به دلایلی چندین سال است که تعطیل و از چرخه تولید خارج شده‌اند، اظهار کرد: حمایت از رونق تولید داخلی در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی امری لازم و ضروری است و همه باید در حیطه وظایف خود برای تحقق این موضوع تلاش کنند.

دادستان مرکز استان زنجان بر رفع مشکلات و موانع تولید در شرکت‌ها و کارخانه‌جات تأکید کرد و افزود: مشکلات و موانعی که با همراهی و مساعدت دستگاه‌ها به ویژه سازمان صمت و دستگاه‌های اجرایی می‌شود حل کرد، باید مورد اهتمام و توجه همه مسؤولان قرار گیرد و دستگاه قضایی استان در این راستا با قوت به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برابر گزارش محیط زیست برخی شرکت‌ها مشکلات زیستی محیطی دارند که باید با نظر کارشناسان امر مشکل بر طرف شود نه اینکه شرکت تعطیل شود، اضافه کرد: قطعا تعطیلی این شرکت‌ها مشکلاتی برای تولیدکنندگان و کارگران به وجود خواهد آورد، از همین رو توجه به این موضوع باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

کرمی تصریح کرد: دو شرکت اتو و کود شیمایی در گذشته مجوز تولید گرفتند، اما بنا به دلایلی امروز به گفته مدیر عامل شرکت چندین سال است تعطیل شده‌اند.

دادستان زنجان به حضور مستمر مسؤولان قضایی در واحدهای تولیدی به منظور حل مشکلات آنها اشاره کرد و گفت: امروز نیز هدف از حضور و بازدید بنده و مسؤولین امر از حضور در شرکت در راستای رفع مشکلات و موانع تولید است که امیدواریم با پیگیری مسؤولان این مشکلات حل و رفع شود.

لازم به ذکر است، دو شرکت اتو و کود شیمایی در زمینی به مساحت 3 هکتار در 15 کیلومتری زنجان قرار دارند که مقرر شد مدیر عامل شرکت در نخستین فرصت با مراجعه به سازمان صمت استان نسبت به رفع تعلیق مجوز  تولید اقدام کنند.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول