اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

سفارت ایران در مسکو: دنیا بدون سردمداران فاسد و جنایتکار آمریکایی باثبات‌تر و امن‌تر است

سفارت ایران در مسکو در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی اخیر آمریکا، اعلام کرد: دنیا بدون سردمداران فاسد و جنایتکار آمریکایی ، قطعا با ثبات‌تر، آرام‌تر و امن‌تر خواهد بود.

سفارت ایران در مسکو: دنیا بدون سردمداران فاسد و جنایتکار آمریکایی باثبات‌تر و امن‌تر است

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه به مناسبت ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهید ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه  ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان شهیدش، از مقامات و مردم روسیه که با ارسال پیام و نثار گل مراتب قدردانی خود از رشاد‌ت‌ها و فداکاری‌های این سرباز صلح و سردار بزرگ مبارزه با تروریسم را ابراز داشتند، صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: سفارت جمهوری اسلامی ایران ترور جنایتکارانه  این سردار پرافتخار و پرچمدار مبارزه با تروریسم  در منطقه و جهان، توسط دولت تروریست و تروریست پرور آمریکا را شدیدا محکوم کرده و با تجلیل از خدمات و افتخاراتی که این سردار دلاور در مبارزه با گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه آفرید، تاکید می‌کند جمهوری اسلامی ایران ضمن محفوظ دانستن حق خود برای پاسخگویی، از همه ظرفیت‌های حقوقی و قانونی در سطوح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی برای برقراری صلح و ثبات در منطقه و مقابله با پدیده شوم تروریسم به ویژه از نوع دولتی آن که دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی مصادیق بارز آن به شمار می‌روند، استفاده خواهد کرد. 
در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران همواره خواهان خروج نیروهای بیگانه خصوصا نیروهای متجاوز آمریکایی از منطقه خاورمیانه بوده و  یگانه راه برقراری صلح ، ثبات و آرامش در منطقه را همکاری صادقانه و همه جانبه کشورهای منطقه و مخالفان اقدامات یکجانبه و خلاف موازین بین‌المللی آمریکا، می‌داند و بر این باور است که دنیا بدون سردمداران فاسد و جنایتکار آمریکایی که دستشان به خون هزاران انسان بیگناه در اقصی نقاط جهان  آغشته است و بر هیچ عهد و پیمانی پایبند نیستند، قطعا با ثبات‌تر، آرام‌تر و امن‌تر خواهد بود.

به گزارش فارس، سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه «ابومهدی المهندس»، معاون الحشدالشعبی بامداد دیروز (جمعه) ۱۳ دی ماه در حمله آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد به شهارت رسیدند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول