اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

87 درصد مصوبات ستاد تسهیل در زنجان محقق شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از سال 1394 تاکنون 87 درصد مصوبات ستادتسهیل در زنجان محقق شده است.

87 درصد مصوبات ستاد تسهیل در زنجان محقق شده است

ناصر فغفوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، در محل کارخانه‌ها و با حضور اعضای این کار گروه برگزار می‌شود، تا مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی از نزدیک احصا شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه از سال 1394 تاکنون 140 کارگروه ستاد تسهیل در استان زنجان تشکیل شده است، عنوان کرد: این ستاد یک هزار و 521 مصوبه داشته است.

وی با بیان اینکه از مجموع مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یک هزار و 321 مصوبه اجرایی شده و 190 مصوبه در دست اجرا است، گفت: 87 درصد مصوبات تاکنون اجرایی شده است.

فغفوری خاطر نشان کرد: در سال‌های 1394، 1395، 1396 و 1397 مصوبات شورای تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان تحقق 100 درصدی داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری 61 کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده است، گفت: 815 مصوبه در این جلسات مصوب شده است.

وی با بیان اینکه 76 درصد مصوبات کارگروه تسهیل محقق شده است، گفت: از مجموع مصوبات کارگروه تسهیل 625 مصوبه اجرایی و 190 مصوبه در دست اجرا است.

فغفوری با بیان اینکه 201 جلسه کمیته کارشناسی کارگروه تسهیل در استان زنجان تشکیل شده است، گفت: این کمیته‌ها 893 پرونده تشکیل داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه کارگروه تسهیل از یکم آذر‌ماه سال گذشته 82 جلسه برگزار کرده است، گفت: این جلسات 935 مصوبه داشته است.

وی با بیان اینکه 80 درصد مصوبات کارگروه در این مدت تحقق داشته است، ادامه داد: از این مجموع مصوبات کار گروه ستاد تسهیل 745 مصوبه اجرایی و 190 مصوبه در دست اجرا است.

فغفوری با اشاره به اینکه از مجموع مصوبات کارگروه تسهیل استان زنجان از یکم آذر‌ماه سال گذشته 392 مصوبه استانی داشته است، عنوان کرد: 518 مصوبه شهرستانی در این مدت در جلسات ستاد تسهیل مصوب شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه شهرستان‌های زنجان و ابهر بهترین عملکرد را در حوزه برگزاری کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید را به خود اختصاص داده است، گفت: شهرستان زنجان 37 جلسه و 214 مصوبه و شهرستان ابهر 227 مصوبه و تشکیل 17 جلسه را داشته است.

وی با اشاره به اینکه از یکم آذر‌ماه سال گذشته هیچ جلسه کار گروه ستاد تسهیل در شهرستان‌های طارم و ماهنشان تشکیل نشده است، افزود: آمار مصوبات کارگروه‌های تسهیل هر کدام از این شهرستان‌ها یک بوده است.

انتهای پیام/73009/ق/30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول