اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار فضلی: بزودی پاسخ‌های دندان‌شکنی به دشمنان اسلام داده خواهد شد

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، تاکید کرد: سلیمانی‌های جوان در ایران اسلامی بزودی با اذن فرمانده کل قوا پاسخ ‌های دندان شکنی را به دشمنان اسلام خواهند داد.

سردار فضلی: بزودی پاسخ‌های دندان‌شکنی به دشمنان اسلام داده خواهد شد

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در پیامی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرشهادت برادرم سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی دل رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران را به درد آورد ،اما دشمنان قسم خورده اسلام خصوصا آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب باید بدانند که با شهادت سرداران جبهه مقاومت نه تنها این راه منحل و بسته نمی شود بلکه امروز سردار سلیمانی‌های جوان در ایران اسلامی هستند که بزودی با اذن فرمانده کل قوا پاسخ ‌های دندان شکنی را به دشمنان اسلام خواهند داد.

این فکر ، موهوم و باطل است که آمریکا و اسراییل جنایتکار با شهادت سرداران جبهه مقاومت خواب راحتی داشته باشند. بزودی سردار سلیمانی‌ها در ایران اسلامی و ابو مهدی المهندس ها در عراق بر اساس وعده‌های الهی، دشمنان اسلام را به ورطه نابودی خواهند کشید.

در پی این جنایت دردناک، این سرباز ولایت به نیابت از تمامی پاسداران جان برکف جوان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین ع شهادت بزرگ مردان تاریخ جبهه مقاومت را به صاحب و مولای مان آقا صاحب الزمان عج، مقام معظم رهبری، همرزمان و همه ی ملت مسلمان به ویژه خانواده معظم شهید تبریک وتسلیت عرض می نمایم.

سرتیپ پاسدار علی فضلی

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول