اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

243 صندوق اخذ رای برای انتخابات مجلس یازدهم در اورامانات تعیین شده است

فرماندار پاوه، تعداد کنونی داوطلبین حوزه پاوه و اورامانات را 41 نفر اعلام کرد و گفت: در مجموع 243 صندوق رای برای انتخابات در پاوه و اورامانات داریم.

243 صندوق اخذ رای برای انتخابات مجلس یازدهم در اورامانات تعیین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز ایده‌پور ظهر امروز در اولین نشست پیشگیری از جرائم انتخاباتی در حوزه پاوه و اورامانات در فرمانداری شهرستان پاوه برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار وطن شهید قاسم سلیمانی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری با صلابت هرگز دچار قضاوت‌هایی عجولانه نخواهد شد و سرفرصت انتقام خون این شهید بزرگوار و همه شهدا را خواهد گرفت.

وی در خصوص مراحل انتخابات در فرمانداری گفت: انتخابات در 18 مرحله در حال انجام است که 9 مرحله آن به پایان رسیده است و ان‌شاءالله، 9 مرحله دیگر نیز به سلامت به پایان خواهد رسید.

فرماندار پاوه در ادامه به حضور پرشور و متکثر نمایندگان اشاره کرد و ادامه داد: بی‌شک اگر حضور شما نبود، انتخابات بدین شیوه تحقق پیدا نمی‌کرد.

وی تصریح کرد: انتقاداتی به کثرت ثبت‌نام‌ها وجود دارد، اما باید این انتقادات را در قانون انتخابات جستجو کرد.

ایده‌پور تعداد کنونی داوطلبین حوزه پاوه و اورامانات را 41 نفر و تعداد صندوق‌های اخذ آرا را در این حوزه 243 صندوق اعلام کرد و گفت: انتظار داریم خطاهایمان در این دوره کمتر باشد و از اشتباهات ادوار گذشته دوری کنیم. زیرا اکنون در اوج رشد رسانه‌ها هستیم. فضای مجازی و رسانه‌های فضای حقیقی و مجازی هم فرصت و هم تهدید هستند.

*سردار سلیمانی مالک اشتر کشور بود

مرادی‌فر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه نیز در ادامه، ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی،گفت: بهترین مرگ شهادت است و سردار سلیمانی مالک اشتر کشور بود که دشمن توان مقابله با وی را نداشت.

وی در ادامه توصیه‌هایی به داوطلبان داشت و گفت: داوطلبان در جلسات انتخاباتی و فضای حقیقی و مجازی باید از استعداد و توانمندی خود گفته و به هیچ وجه نباید سایر داوطلبان را تخریب کرده و در صدد نفی دیگران باشند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم استان  کرمانشاه در پایان به آمار کم جرم و جنایت در اورامانات اشاره کرد و گفت: با توجه به روحیه مذهبی مردم منطقه انتظار می‌رود انتخابات سالمی در اورامانات پیش‌رو داشته باشیم و افرادی که داوطلب نمایندگی مجلس هستند خود باید مقید به قانون باشند و از تبلیغات زود هنگام بپرهیزند. نهایت تلاش داوطلبان این باشد که اگر در شورای نگهبان تایید صلاحیت نشدند، هواداران خود را به آرامش فراخوانند و مراقب یاس‌آفرینی دشمنان باشیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول