اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ثبت ۱۱.۵ میلیون تردد در جاده‌های استان سمنان

معاون هماهنگی امور ‌عمرانی استاندار سمنان گفت:در ۹ ماه سال جاری، بالغ بر ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در جاده‌های استان سمنان به ثبت رسیده است.

ثبت ۱۱.۵ میلیون تردد در جاده‌های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری ظهر امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان سمنان اظهار کرد: نزدیک به ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد وسیله نقلیه در جاده‌های استان سمنان در سال ۹۸ تاکنون به ثبت رسیده و مسافران در راه‌های ارتباطی کل استان از خدمات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استفاده می‌کنند.

وی افزود: رشد جمعیت و همچنین این مهم که حجم زیادی از مسافران عبوری از استان را زائران امام هشتم (ع) تشکیل می‌دهند، افزایش نرخ تردد طبیعی است.

وی با بیان اینکه در بحرانی‌ترین و پیک ترافیک فروردین امسال، اوضاع ترافیکی استان بسیار مطلوب بوده است، تصریح کرد: در این مدت در بحث تصادفات ۴۸ درصد کاهش داشتیم که این موضوع نشان از این دارد با پای کار بودن تمامی دستگاه‌های اجرایی، می‌توان این آمار و ارقام را کاهش داد.

فخری ادامه داد: وضعیت پلیس‌راه‌های ما در استان با توجه به گستردگی راه‌ها، بسیار مطلوب است و به همین واسطه از تلاش‌ها و اقدامات دوستان عزیز در پلیس راه تقدیر و قدردانی دارم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در پایان گفت: فرهنگ رانندگی ما باید اصلاح گردد و هم‌زمان با پیشرفت تکنولوژی‌های روز در ساخت اتوبوس‌ها، نیاز است تا آموزش‌های لازم و فرهنگ‌سازی رانندگی نیز برای رانندگان انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول