اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دعوت از مردم کرمان برای میزبانی از میهمانان تشییع شهید سلیمانی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از مردم شهید پرور استان کرمان جهت مشارکت در میزبانی از هموطنانی که در مراسم تشیع و خاکسپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر خواهند شد، دعوت کرد.

دعوت از مردم کرمان برای میزبانی از میهمانان تشییع شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای از مردم استان کرمان جهت مشارکت در میزبانی از هموطنانی که در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر خواهند شد، طی بیانیه‌ای به شرح زیر دعوت به‌عمل آورد.

« الذین ءامنوا و هاجروا و جهدوا فی‌ سبیل‌الله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عندالله و اولئک هم‌الفائزون »

مردم شریف و شهید پرور استان کرمان

با سلام و تسلیت شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا له‌الفداء، مقام معظم رهبری، همرزمان شهید و خانواده‌های مکرم ایشان و شهید والامقام سرتیپ پورجعفری یار همیشه همراه حاج قاسم و شما مردم نجیب استان کرمان.

نام حاج قاسم با جان و روح ما کرمانی‌ها، عجین و همراه است و حال که مشیت الهی بر آن قرار گرفت تا این عاشق حسینی به خیل یاران شهیدش بپیوندد، انتظار می‌رود که باشکوه‌ترین مراسم استقبال از این پرستوی مهاجر و بدرقه تا جوار همرزمان شهیدش در شهر و دیارمان رقم خورد.

یقینا حاج قاسم متعلق به تمام ایران و ملت‌های مستضعف است و خیل دوستدارانش از اقصی‌نقاط کشور بلکه کشورهای دیگر به کرمان خواهند آمد تا در این تشییع باشکوه شرکت نمایند. لذا از هم استانی‌ها و همشهریان عزیز کرمانی می‌خواهم که خود را برای استقبال و میزبانی از این عزیزان آماده نمایند.

از جوانان عزیز کرمانی دعوت می‌کنم که با راه‌اندازی موکب‌ها، برنامه‌ریزی‌های مناسبی جهت ارائه خدمات شایسته به میهمانان حاج قاسم، تدبیر نمایند. از اصناف و بازاریان، مسئولان محترم ادارات و سازمان‌ها، هیات‌های مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش، اماکن اقامتی و ورزشی می‌خواهم که مردم و جوانان را برای این تشییع عظیم همراهی نمایند.

 رجاء واثق داریم سردار سلیمانی که تمام عمر با برکتش را در راه خدا و برای اعتلای نام اسلام و آرامش میهن وقف شد، در شهادت مظلومانه و تشییع پیکر مطهرش نیز خیرات و برکاتی عظیم بسیاری نهفته است.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/3388/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول