اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی/ اعمال محدودیت ترافیکی در کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی راس ساعت 10 صبح امروز در مسجد جامع کرمانشاه برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی/ اعمال محدودیت ترافیکی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در روزهای اخیر تحرکات مشکوکی از سوی آمریکایی در منطقه در حال انجام بود و انتظار وقوع اتفاق‌هایی می‌رفت سرانجام بامداد جمعه(13 دی‌ماه) بود که به دستور ترامپ رئیس جمهور آمریکا و با همکاری رژیم صهیونیستی عوامل جاسوسی آن‌ها در عملیاتی از پیش طراحی شده سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و جمعی از همرزمانش از جمله ابومهدی المهندس از فرمانده‌هان حشد الشعبی به فیض بزرگ شهادت نائل آمدند و حاج قاسم و همسنگرهایش به آرزوی دیرین خود و لقاء پروردگار رسیدند.

شهادت سردار سلیمانی که به گفته نیویورک تایمز، از 27 دسامبر به طور جدی کلید خورده بود، ملت ایران و همه ملت‌های مسلمان آزاده را غرق در ماتم کرده، اما جدای از این اندوه بزرگ خون پاک حاج قاسم آثار بسیار چشمگیری را به همراه داشته انسجام بیش از پیش ملت ایران و همچنین ملت‌های آزاده یکی از این اثرات است؛ امروز هر ایرانی و هر مسلمان آزادی خواه یک حاج قاسم است و شهادت حاج قاسم تبعات بسیار سنگینی برای عاملان آن در پی خواهد داشت و نیروهای متحد جبهه مقاومت وعده انتقامی سخت از قاتلان حاج قاسم در پهنه گیتی داده‌اند.

ساعاتی پیش پیکر پاک حاج قاسم و همرزمانش به همراه پیکر ابومهدی المهندس از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز وارد ایران شد، حضور میلیونی خوزستانی‌ها در استقبال از این سردار سرافراز، صحنه‌های زیبایی از قدردانی از مجاهدت‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی را به تصور کشیده در همین راستا مراسم‌ بزرگداشتی شایسته این شهید والامقام در دیگر استان‌های کشور از جمله کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این خصوص، ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سردار؛ اسوه مقاومت، تقوا و اخلاق و بزرگمردی بودند.

عباس سروری گفت: ملت قهرمان کرمانشاه طی این دو‌سه روز در فراغ دوری این عزیز سفر کرده به شایستگی عزاداری کردند.

وی ادامه داد: مراسم بزرگداشت این مجاهد، اسوه تقوا و مقاومت با حضور اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار بابصیرت و ارادتمندان شهید حاج قاسم سلیمانی راس ساعت 10 صبح امروز در مسجد جامع کرمانشاه برگزار می‌شود.

سروری ادامه داد: انتظار داریم مردم خوب، شایسته و ارادتمندان حاج قاسم سلیمانی چنان سنگ‌تمامی بگذارند و حضور باشکوهی داشته باشند که واقعا شایسته این مرد بزرگ باشد، ان‌شاءالله با حضور همین مردم انتقام شایسته‌ای از آمریکا و ایادی استکبار آن گرفته می‌شود.

وی افزود: هیأت‌های که قرار است در مراسم شرکت کنند اگر به قصد داخل مسجد تشریف می‌آورند، داخل شوند تمام خیابان‌های اطراف مسجد برای حضور باشکوه مردم برای بزرگداشت سردار خوبی‌ها، آماده و مهیا است.

کیومرث غلامی، معاون ترافیکی پلیس راهور کرمانشاه در ادامه این گفت‌وگو از محدودیت ترافیکی در این شهر خبر داد و افزود: از میدان آزادی به سمت چهارراه مدرس و همچنین تقاطع افشار طوس به سمت چهارراه مدرس از ساعت 9 صبح امروز به صورت مقطعی در راستای محدودیت ترافیکی تردد و توقف داریم.

وی، از همه رانندگان و همشهریان انتظار همکاری در این زمینه با پلیس راهور را داشت.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول