اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

لزوم تسریع احداث منازل مددجویان سیل‌زده خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بر سرعت بخشی ساخت و تحویل پروژه‌های عمرانی مسکن مددجویان سیل‌زده تأکید کرد.

لزوم تسریع احداث منازل مددجویان سیل‌زده خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد در دیدار با پیمانکاران پروژه‌های مسکن سیل‌زده شهرستان راز و جرگلان با تأکید بر سرعت بخشی در ساخت پروژه‌های در دست اجرا، افزود: با توجه به اهمیت جایگاه خانوارهای مددجو و نیاز ایشان، باید ساخت مسکن این خانوارها با سرعت بیشتری انجام شود.

وی تعداد خانوارهای تحت حمایت این نهاد را ۵۵ هزار نفر با جمعیت ۱۰۱ هزار نفر برشمرد و افزود: هم‌اکنون اقدامات متنوعی علاوه برساخت مسکن در حوزه خدمات‌رسانی به مددجویان در حال انجام است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به ارتباط دوسویه پیمانکاران با کمیته امداد در جهت تسریع ساخت مسکن مددجویان تأکید کرد و گفت: ۱۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان در سیل و بارندگی امسال آسیب دیدند که تعداد قابل‌توجهی از این واحدها در منطقه راز و جرگلان در حال ساخت است.

وی به کیفیت ساخت مسکن مددجویان تأکید کرد و گفت: هم‌اکنون حدود ۵۰۰ واحد مسکونی در جرگلان و حدود ۳۸۰ واحد نیز در راز در حال ساخت است که باید ساخت این واحدها سرعت بیشتری بگیرد و موانع موجود با پیگیری کمیته امداد و همکاری بنیاد مسکن و بانک‌های عامل مرتفع گردد.

الهی راد همچنین به تأمین منابع در سرعت دادن به پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: در صورت نیاز کمک‌های کمیته امداد از محل درآمدهای مردمی نیز پرداخت شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول