اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

دل مردم ایران با ضربه سخت به آمریکا تسلی پیدا می‌کند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: دل مردم با ضربه سختی که آمریکا خواهد خورد، تسلی پیدا می‌کند.

دل مردم ایران با ضربه سخت به آمریکا تسلی پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در جمع کارکنان ستاد ساعس ناجا به شهادت مظلومانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره و اظهار داشت: واقعا امثال سردار سلیمانی‌ها حیف هستند که بمیرند. مزد مجاهدت‌های آنان این است که شهید شوند. ایشان 40 سال شبانه روز مجاهدت کرد. قطعا آثار و برکات شهادت ایشان بیشتر است. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تصریح کرد: برای درک و عظمت این مجاهدت باید پیام مقام معظم رهبری را با دقت خواند؛ در بیان تسلیت ایشان، واژه واژه آن حساب شده و خطاب به ملت ایران بود. شروع آن با جمله خبری «سردار بزرگ و انقلاب اسلامی آسمانی شد» همه پیام‌های تسلیت مقام معظم رهبری را ببینید، هیچ کدام مانند پیام تسلیت ایشان به حاج قاسم سلیمانی نبود. اول پیام ایشان این بود: این حادثه یک ملتی را داغدار کرد. ایشان را نمونه عالی و تربیت یافته مکتب اسلام و امام خمینی(ره) تعبیر کردند. 

وی گفت: آن چیزی که می‌تواند آن رنج را بر مردم و رهبری کم کند، آن آرمانی است که این شهید، خونش را برای آن داده است؛ یعنی پاسداری از ارزش های انقلاب.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی با اعلام این مطلب که ما در شرایط بسیار حساسی از تاریخ انقلاب قرار گرفته‌ایم گفت: آمریکایی‌ها می‌روند و به جهنم می پیوندند ولی سردار سلیمانی و شهدا می‌مانند و ماندگار می شوند.

ادیانی به خصوصیات بارز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از تعریف و تمجید متنفر بود، پرداخت و گفت: ایشان به معنای واقعی به خانواده عصمت و طهارت و بچه سیدها عشق می‌ورزید.

حجت الاسلام ادیانی در ادامه در مورد جانشین  شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی فرمودند: سردار قاآنی فرد بسیار مناسبی برای جانشینی حاج قاسم سلیمانی است.

وی با بیان اینکه بنده معتقدم که تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی، بعد از تشییع پیکر امام خمینی(ره) یک تشییع پیکر پر شکوه و با عظمت خواهد شد، اظهار امیدواری کرد: امیدوارم ملت ایران به برکت این روح مقدس، زوال و نابودی آمریکا و اسرائیل را جشن بگیرند و نیروهای غیبی مانند ابابیل بر سر دشمنان فرود بیاید و دل مردم با ضربه سختی که آمریکا خواهد خورد تسلی پیدا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول