اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فعالیت نیروی هوایی همانند سربازان امام زمان «گمنام» است

فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز فعالیت ارتش را همچون فعالیت سربازان گمنام امام زمان دانست و گفت: خدمات پرسنل نیروی هوایی جمهوری اسلامی شهر تبریز نیز گمنام است.

فعالیت نیروی هوایی همانند سربازان امام زمان «گمنام» است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر سرتیپ جاوید هاشمی ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار قاسم سلیمانی امروز در چجلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: مردم ما نشان دادند که چه مقدار عاشق سردار و سربازی هستند که پا در رکاب ولایت است.

وی با بیان اینکه مجموعه های نظامی وظایفی دارند که بعضی  از این وظایف گفتنی و بعضی ها ناگفتنی است، افزود: در هفته های گذشته شاهد تشییع با شکوه شهید خلبان رحمانی بودیم اما در زمان جنگ بسیاری از خلبانان در گمنامی تشییع می‌شدند تا دشمن سواستفاده نکنند.

امیر هاشمی با بیان اینکه اورهال در تمام کشورها انجام می‌شود، گفت: خلبان رحمانی در تست یکی از هواپیما‌های اورهال شده شهید شد.

وی افزود: چند سال پیش هواپیمایی در میدان آذربایجان سقوط کرد خلبان تا آخرین لحظه اقدام به اجکت نکرد و ۴۰ درصد بدن وی سوخت اما نگذاشت کسی صدمه‌ای ببیند.

خلبان جاوید هاشمی با اشاره به اینکه هنوز جعبه سیاه هواپیمای پیدا نشده اما سعی در پیدا کردن آن داریم اضافه کرد: همه ما می‌دانیم که در نیروی نظامی شهادت وجود دارد.

هاشمی اظهار داشت: نیروی هوایی در بحث شکست داعش کمک های بسیاری به مدافعان حرم کرد که بسیاری آنها در شرایط فعلی قابل بیان نیست چرا که تمامی نیرو‌های مسلح در مقابل کسانی ایستادند که سربریدن شیعیان را راهی برای ورود به بهشت می‌دانند.

وی با بیان اینکه سال گذشته شهرداری قول داد پایگاه شکاری را به عنوان یکی از محلات بزرگ تبریز در نظر بگیرند، تصریح کرد: حضرت آقا فرموده‌اند احیای فضای سبز پایگاه‌ها در اولویت قرار بگیرد اما دولت و مجلس بودجه‌ای برای این بحث در نظر نمی‌گیرند.

فرمانده پایگاه دوم شکاری با اشاره به محل قرارگیری پایگاه در محل ورودی شهر اضافه کرد: اگر مدیریت شهری تبریز در زمینه احیای فضای سبز به ما کمک کند می‌توانیم برخی امکانات فضای سبز را برای پرسنل و خوانواده‌های نیروی هوایی ایجاد کنیم.

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه با بیان اینکه ما در کنار شما هستیم، گفت: مجموعه مدیریت شهری تبریز آماده همکاری برای احیای فضای سبز پایگاه دوم شکاری است.

سونیا اندیش در بخش دیگری از سخنان خود  ضمن قدردانی از خدمات کارکنان حوزه خدمات  اشهار داشت: اقدامات صورت گرفته در سطح شهر برای سهولت تردد شهروندان بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: ایمنی و لباس و تجهیزات این ارگان نیز مد نظر باشد.

انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول