اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بازار زنجان فردا تعطیل است

رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: به مناسبت برگزاری مراسم عزاداری برای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فردا صبح بازار زنجان تعطیل است.

بازار زنجان فردا تعطیل است

سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از تعطیلی بازار زنجان به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی فردا در نوبت صبح خبر داد و اظهار کرد: بازاریان و اصناف زنجان ضمن تعطیلی محل کسب خود، اقدام آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن این فرمانده بزرگ مقاومت را محکوم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه از روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بازاریان به همین مناسبت با سیاه‌پوش کردن محل کسب خود همدردی خود را با سایر اقشار ملت شهیدپرور ایران اسلامی نشان دادند و خواستار ادامه مقاومت در برابر استکبار جهانی شدند، گفت: بازاریان همچنین با برافراشتن پرچم‌های سیاه در محل بازار، به سوگواری در شهادت سپهبد شهید سلیمانی پرداختند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای فراهم ساختن فرصت مناسبت برای حضور بازاریان در مراسم عزاداری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فردا دوشنبه 16 دی ماه بازار زنجان در نوبت صبح تعطیل خواهد بود، گفت: به همین مناسبت همزمان با مراسم تشییع سپهبد حاج قاسم سلیمانی از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 11 صبح فردا مراسم عزاداری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین در حرکت خودجوش دیگر هم بازاریان و اصناف مراسم شام غریبانی را هم فردا در مسجد سید فتح‌الله زنجان برگزار خواهند کرد.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: در این باره به همه هیأت مدیره‌های اتحادیه‌ها، انجمن بسیج اصناف، انجمن اسلامی بازار، استاندار، شهردارهای مناطق و … اطلاع رسانی شده است تا در این مراسم شرکت کنند.

موسوی به برنامه‌های امروز اصناف و بازار به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: امروز نیز همزمان با برگزاری دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان، ایستگاه صلواتی در مرکز شهر زنجان و در محل برگزاری دسته عزاداری از سوی اصناف و بازاریان دایر و از عزارداران پذیرایی خواهد کرد.

برگزاری مراسمات خودجوش عزاداری در زنجان

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان نیز در همین رابطه به خبرنگار فارس گفت: در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز عصر مراسم باشکوه عزاداری از مقابل حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

مجتبی شهامی با اشاره به هماهنگی با ارگان‌های مربوط به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم تصریح کرد: این مراسم با حضور مردم ولایتمدار زنجان و جمعی از مسؤولان استانی و حجت‌الاسلام سعیدی برگزار می‌شود.

روز گذشته نیز گروه‌های مختلف مردمی پس از شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی با حزن و اندوهی برخاسته از ارادت به آن شهید بزرگوار حضوری چشمگیر مراسم‌های عزاداری داشتند.

به گزارش فارس، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه -سیزدهم دی‌ماه- در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  

انتهای پیام/73005/ق/40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول