اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

برکات معنوی شهادت سپهبد سلیمانی، فرمانده جدید نیروی قدس را یاری می‌کند

رئیس ستادکل نیروهای مسلح خطاب به سردار قاآنی خاطرنشان کرد: برکات معنوی شهادت حاج‌قاسم سلیمانی که از هم‌رزمان جنابعالی بودند در ادامه این راه شما را یاری خواهد نمود.

برکات معنوی شهادت سپهبد سلیمانی، فرمانده جدید نیروی قدس را یاری می‌کند

به گزارش حوزه امنیتی ـ دفاعی خبرگزاری فارس، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی انتصاب سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی را به سمت فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران تبریک گفت. 

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به این شرح است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی

با سلام و تحیت؛

انتصاب  جنابعالی به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با تدبیر حکیمانه و حکم مقام عظمی ولایت و رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) می‌باشد را تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌شک حسن اعتماد معظم‌له و شایستگی‌های آن برادر گرامی در هدایت‌گری و نقش‌آفرینی در عرصه‌های دفاع مقدس و مبارزه با تروریسم داعش در خاطرات ثبت و ضبط خواهد گردید و برکات معنوی شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی که از همرزمان جنابعالی بودند در ادامه این  راه شما را یاری خواهد نمود.

موفقیت و سرافرازی جنابعالی در این سنگر خطیر تحت عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات و تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول