اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

انتقاد شدید رابرت دنیرو از اقدام تروریستی ترامپ

رابرت دنیرو هنرپیشه شهیر هالیوودی با انتقاد شدید از دونالد ترامپ، اقدام تروریستی او را تلقی نادرست رئیس‌جمهور آمریکا برای انتخاب مجدد در انتخابات عنوان کرد.

انتقاد شدید رابرت دنیرو از اقدام تروریستی ترامپ

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از صفحه رسمی رابرت دنیرو در توئیتر، «رابرت دنیرو» هنرپیشه اسکاری همچون تعداد زیادی از چهره‌های هنری آمریکایی به انتقاد شدید از اقدام تروریستی اخیر ترامپ پرداخت. 

رابرت دنیرو هنرپیشه شهیر هالیوودی با انتقاد شدید از دونالد ترامپ، اقدام تروریستی او را تلقی نادرست رئیس‌جمهور آمریکا برای انتخاب مجدد در انتخابات عنوان کرد و نوشت:

« رئیس‌جمهور ما دارد جنگی را با ایران شروع می‌کند چون مطلقا توانایی مذاکره کردن ندارد. او ضعیف است و بدون کارایی. او فکر می‌کند این تنها راه برای انتخاب مجدد در ریاست‌جمهوری است. این واقعا تاسف‌بار نیست؟!»

 

این در حالیست که بسیاری از چهره‌های هنری دنیا به شدت اقدام تروریستی ترامپ در به شهادت رساندن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به شدت محکوم کرده‌اند و انتقادات از هر سو متوجه رئیس‌جمهور آمریکاست که تا کنون نشان داده به هیچ عهدنامه و میثاق و حتی هیچ اصول اخلاقی و انسانی پایبند نیست.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول