اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حاج قاسم برخیز، علمت را بردار اینجا ملک سلیمانی‌هاست

باور نبودنت سخت است و جانکاه، نمی‌دانی این چند روز بر ما و فرزندانت در اقصی نقاط دنیا چه گذشت، هیچ چیز نمی‌تواند این داغ را اندکی تسکین دهد، مگر انتقامی سخت.

حاج قاسم برخیز، علمت را بردار اینجا ملک سلیمانی‌هاست

خبرگزاری فارس_ مریم عباسی: ساعت‌های سحرگاه جمعه 13 دی‌ماه شوک‌آور بود و تلخ، خبرها پشت هم از راه می‌رسیدند اما برای هیچ‌کدام از ما باورکردنی نبود، چراکه منابع آنها رسانه‌های خارجی بودند و هیچ تائیدیه داخلی نداشتیم اما کاش ساعت روی 5:37 دقیقه سپیده جمعه 13 دی متوقف می‌شد آن زمان که با تائید نهادهای امنیتی خبر کوتاه و یک خطی که حکایت از به شهادت رسیدن «مالکِ اشتر ولایت»، «فرمانده شجاع و بی‌نظیر سپاه»، «قهرمان جنگ علیه تروریسم» ،«شخص اول خاورمیانه» و «استراتژیست باهوش» داشت، روی خروجی‌ها قرار گرفت و دنیا برایمان تیر و تار شد، با این وجود و تمام این عنوان‌ها، سردار اما برای ما ایرانی‌ها فقط در دو کلمه تعریف می‌شود؛ «حاج قاسم».
 


فرمانده شجاع اسلام! سحرگاه جمعه 13 دی، روزی سخت نه برای ما که برای جهان اسلام بود، چرا که قهرمانی را از ما گرفت که دلمان به بودنش گرم بود و امنیت و آرامش‌مان را مدیون پیکار و شب بیداری و هوشیاری‌اش بوده و هستیم.

سردار سرافراز ولایت! خفاشان کوردل شبانه و در عین بزدلی در کمین شیرمردی  چون وجود نازنیت نشسته بودند تا به خیال خام خود با پاک کردن نامت، از ملت ایران انتقام بگیرند و نگذارند امنیت ‌خود و هم‌پیمانان منحوس‌شان به خطر بیفتد اما چه اشتباهی مرتکب شدند،حالا فهمیدند محاسبات‌شان چه غلط بوده، چرا که از همان ساعات اولیه ترس سراپای وجودشان را فراگرفته و با دست و پا زدن به دنبال انصراف ایران از انتقام هستند.

حاج قاسم!شهادت گوارای وجودت، دستمزد سال‌ها مبارزه و شب بیداری و تلاش شبانه‌ات بود، خواب و خوراک و استراحت نداشتی، هر جا در این دنیای خاکی که نیازی برای کمکت بود، به طرفه‌العینی آنجا حاضر می‌شدی تا ثابت کنی انسان به معنای واقعی کلمه هستی، بدون هیچ نشان، انتظار و ادعایی.

    سپهبد شهیدم! چهار روز سختی بر ما گذشته، رفتنت برایمان هنوز که هنوز است باورکردنی نیست، این‌گونه رفتن لیاقتت بود اما فکر نمی‌کنی زود بود؟ زود بود که ما را در این دنیای پرآشوب تنها بگذاری، هر چند هستند یاران بیشمار امام خامنه‌ای، همرزمان و شاگردانت ولی حاج قاسم ما چیز دیگری بود.
 


سردار دل‌ها! تلاش‌های بی‌وقفه‌ات امروز در دنیا جواب داده و جبهه مقاومت آنقدر گسترده شده که یک بعد آن توانا کردن مردم مظلوم و آزادیخواه جهان برای ایستادن در برابر سلطه‌گران و تروریسم بوده، خود و یارانت از انسان‌های تاریخ‌ساز و رهایی‌بخشی بودید که پیچیده‌ترین و سخت‌ترین اقدامات دشمن را در هم پیچیدند، به‌گونه‌ای که صحنه نبرد را خود ترسیم کرده و پیروزی‌های بسیار بزرگ و غرورانگیزی را به ملت‌های ستمدیده تقدیم می‌کردید. 

حاج قاسم!چهار روز است اشک چشممان خشک نمی‌شود، هیچ چیز داغ دلمان را تسکین نمی‌دهد حتی اشک‌هایمان، پیراهن خونی‌ات را می‌آورند و دوباره چشم باز می‌کنیم، آنقدر که دورترین سنگر دنیا را نشانه بگیریم، به خود نهیب می‌زنیم که گریه تا همین‌جا کافی‌ست، باقی‌ا‌ش را می‌گذاریم برای وقتی که سینه می‌زنیم و «قاسم نبودی ببینی» را می‌خوانیم.

سپهبد شهیدم! تو و یاران شهیدت را برخلاف آنچه مرسوم است از دست نداده‌ایم بلکه به قول سید شهیدان اهل قلم به دست آورده‌ایم، خون تو و همراهانت معبری تازه به سوی اردوگاه دشمن گشوده‌ است، فقدانت تلخ است، خیلی تلخ، اما همه و دشمنان باید بداند، ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام دشمنان احمق و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.

محبوب قلوب مستضعفان جهان!این روزها خاطره سفرت به تبریز مدام در ذهنم مرور می‌شود، آن زمان که برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید مهدی باکری یار دیرینت به همایشی در تبریز قهرمان‌پرور دعوت شده بودی و وقتی پله‌های سالن همایش‌ مصلای بزرگ تبریز را طی کردی تا از ورودی سربالایی همراه مردم وارد سالن مملو از جمعیت که به اشتیاقت آمده بودند، بشوی به ناگاه همان‌جا مقابل در ورودی ایستادی، زیرا قرآن در حال تلاوت بود و آنقدر ایستادی تا قاری تلاوت را تمام کرد و سپس وارد سالن شدی، چه نامی می‌توان برای این حرکت گذاشت، جز بنده مومن و مخلص خدا ؟؟؟ 

 


ژنرال عزیزم!حاج قاسم، برای ما یعنی آرامش و امنیت مرزهای این مرز و بوم و اقتدار نظامی، اعتقاد راسخ داریم که این امنیت و اقتدار با نبودنت تمام نمی‌شود. نیستی اما آنقدر بزرگ بوده و هستی که حتی در نبودنت بسیاری از افراد با اعتقادات مختلف و اندیشه‌های متفاوت سیاسی را کنار هم جمع کردی، خونت هم وحدت‌آفرین بود و انسجام‌بخش.

قهرمان وطنم، حاج قاسم! اشک‌ها زبان مشترک احساس همه ما برای تو بزرگمردی است که همه دوستت داریم و دل بی‌قرارمان وقتی آرام می‌گیرد که این دوست داشتن مرز جغرافیایی نمی‌شناسد.
 


قهرمان وطنم، مالک اشتر علی زمان! شهادت مبارکت باد، راهتان ادامه دارد، نگران علی زمانه نباشید، همه پا در رکاب آماده هستیم که رهبر و مقتدایمان لب تر کند تا به دنیا نشان بدهیم که پاسدار خون حاج قاسم‌ها بوده و هستیم و بیرقت روی زمین نخواهد ماند.

خدانگهدار فرمانده...  

انتهای پیام/60001/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول