اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

شهادت، منشأ اصلی قدرت ماست /نابودی هرگونه احتمال ارتباط با آمریکا با شهادت سپهبد سلیمانی

تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی در جمع مردم اردکان بابیان اینکه خون شهید سلیمانی موجب وحدت هرچه بیشتر در کشور شد، گفت: شهادت، منشأ اصلی قدرت ماست و با شهادت سردار سلیمانی هرگونه احتمال ارتباط با آمریکا نابود شد.

شهادت، منشأ اصلی قدرت ماست /نابودی هرگونه احتمال ارتباط با آمریکا با شهادت سپهبد سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، دکتر حسن عباسی در یادواره شهدای اردکان و همچنین مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم اردکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهادت سردار سلیمانی ویارانش خون جدیدی در رگ‌های فرهنگی و اخلاقی جامعه ما و منطقه دمید.

وی بابیان اینکه خون حاج قاسم، زمینه‌ای برای حل بسیاری از مشکلات سیاسی و فرهنگی امروز جامعه ما شد، افزود: جامعه ما به یک خون نیاز داشت همان‌گونه که در دوره‌ای که اوج مظلومیت مقام معظم رهبری بود یک‌دفعه پیکرهای دست‌بسته 175 غواص آمدند و فضای فرهنگی و سیاسی آن روز را تکان داد و انقلابی در تهران ایجاد کرد زمانی که پیکر بدون سر شهید حججی آمد انقلابی در کشور ایجاد کرد و سال 78 که اوضاع ازلحاظ سیاسی خیلی بد بود شهید صیاد شیرازی که به شهادت رسید فضا را تلطیف کرد.

تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار داشت: بعضی از افراد با مال خود و یا باجان خود باخدا معامله می‌کنند و بعضی‌ها نیز با آبروی خود با خداوند معامله می‌کنند درسی که از اسلام و انقلاب گرفتیم این است که ما با مال و جان خود درراه خدا جهاد می‌کنیم و سرمایه‌ای مهم‌تر از مال و جانمان داریم و آن آبروی ماست اگر در صدر اسلام کسانی از آبروی خود مایه می‌گذاشتند مسیر اسلام به سمت انحراف نمی‌رفت و ائمه ما این‌گونه شهید نمی‌شدند.

وی گفت: امروز شهادت سردار سلیمانی انعکاس جهانی دارد زیرا در سه دهه بعد از دوران دفاع مقدس آبرو جمع کرده بود. ولایت، اسلام و قرآن جایی نیاز دارد که انسان آبروی انباشت شده خودش را در زمان و مکان بخصوص برای بقای اسلام و همراهی با ولایت فدا کند اما امروز آبروی آمریکا در منطقه و جهان ریخته شده است.

عباسی بابیان اینکه شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی، مهدی فتوحی و مهدی علی محمدی باید الگوی جوانان ما باشند و نه سلبریتی ها و زندگی لاکچری و اشرافی آن‌ها، گفت: الگوی شخصیتی انسان‌سازی که شهدا به ما دادند باید مبنای مطالعات و فهم ما قرار بگیرد.

وی افزود: سردار سلیمانی و مدافعان حرم برای جلوگیری از توطئه دشمن ضد اسلام و دین جنگیدند و آمریکایی‌ها احمق بودند که سردار سلیمانی را کشتند آن‌ها نمی‌دانند وقتی شیعه کشته می‌شود شهید است و زنده‌تر می‌شوند چراکه شهادت، منشأ اصلی قدرت ماست و مظهر قدرت ما شهدا هستند و شهادت افتخار ماست.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال در پایان تصریح کرد: خون شهید قاسم سلیمانی و آبروی او چنان وحدتی در کشور به وجود آورده است و چنان کشورهای جهان اسلام و محور مقاومت را متحد کرده که مقامات آمریکایی به ترامپ اعتراض می‌کنند که چرا این کار را کردی و ما دیگر در منطقه امنیت نداریم و باید از این به بعد با ترس‌ولرز زندگی کنیم با شهادت سردار سلیمانی هرگونه احتمال ارتباط با آمریکا نابود شد.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول