اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اصفهان چشم‌انتظار موافقت مسؤولان برای تشییع/ مهمان‌نوازی در شبکه‌های اجتماعی+عکس

مردم اصفهان از یک سو چشم‌انتظار موافقت مسؤولان برای تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در اصفهان هستند و از سوی دیگر مقدمات سفر به تهران و کرمان برای حضور در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی را فراهم می‌کنند.

اصفهان چشم‌انتظار موافقت مسؤولان برای تشییع/ مهمان‌نوازی در شبکه‌های اجتماعی+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از سحرگاه جمعه 13 دی ماه دو روز گذشته و حالا دو روز است که جبهه مقاومت سردار رشیدی را از دست داده، گوشه و کنار ایران زمین هنوز هم عزادار از دست دادن عزیزشان هستند.

پیکر حاج قاسم که صبح امروز وارد کشور شده روی دستان خون گرم اهوازی‌ها تشییع شد و عصر امروز نیز به مشهد رسید تا «خادم الرضا» برای آخرین بار به زیارت مرادش برود.

طبق آنچه اعلام شده پیکر شهدای مقاومت پس از مشهد به تهران می‌آید و امشب را در کنار خانواده‌هایشان به صبح می‌رسانند، فردا نیز قرار است مردم پایتخت و سایر شهرها در یکی از عظیم‌ترین تشییع‌هایی که تاریخ به خود دیده با حاج قاسم وداع کنند.

به همین منظور، اقشار مختلف مردم اصفهان آماده سفر به تهران شده‌اند تا در این آیین تاریخی حضور به هم رسانند، همچنین برخی از گروه‌های مردمی و ارگان‌ها تسهیلاتی برای این موضوع در نظر گرفته‌اند.

معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه اصفهان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متقاضیان شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی جهت ثبت نام به واحد اردوهای اداره امور فرهنگی مراجعه کنند؛ طبق اعلام دانشگاه هزینه ثبت نام٢٠ هزار تومان بوده و 2 اتوبوس دانشجویان را ساعت 22 امشب به تهران منتقل می‌کند.

کانال رسمی هیأت فوتبال شهرستان اصفهان نوشت: حرکت خودجوش فوتبال دوستان اصفهان جهت عزیمت به شهر تهران و شرکت در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای هم‌رزمانش، تاریخ حرکت ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱ شب و محل استقرار اتوبوس‌ها جهت عزیمت به شهر تهران ورزشگاه تختی اصفهان خواهد بود.

جبهه فرهنگی فعالان دفاع مقدس اعلام کرده که برای علاقه‌مندان به حضور در تشییع پیکر شهدا در کرمان، ساعت 17 عصر دوشنبه از گلستان شهدا با هزینه 70 هزار تومان برای ایاب و ذهاب به سمت کرمان حرکت می‌کنند.

این در حالی است که بسیاری از مردم اصفهان و سایر استان‌ها با وسیله نقلیه شخصی و عمومی در تلاش هستند تا خود را به تهران برسانند و پیش‌بینی می‌شود تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی صحنه‌های بی‌نظیری را رقم بزند.

در شبکه‌های اجتماعی مردم مشهد و تهران ضمن اعلام آمادگی برای میزبانی از مهمانان، از مردم ایران برای حضور در این مراسم دعوت کرده‌اند.

 

همچنین تصاویری با این مضمون بارها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده‌اند که از مسؤولان تقاضا دارند هر چند کوتاه، تشییع شهید سلیمانی در اصفهان نیز مانند مشهد، اهواز، تهران و کرمان انجام شود.

در این میان مردم اصفهان چشم‌انتظار موافقت مسؤولان برای تشییع پیکر شهید در اصفهان هستند.

انتهای پیام/63064/آ 20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول