اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

عزاداری باشکوه زنجانی‌ها در فراق سردار سپهبد شهید سلیمانی

زنجانی‌ها امروز در یوم‎‌العباسی دیگر به خیابان‌ها آمدند تا در فراق سردار سپهبد شهید سلیمانی عزاداری کنند.

عزاداری باشکوه زنجانی‌ها در فراق سردار سپهبد شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم عزاداری باشکوه زنجانی‌ها به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی عصر امروز در مرکز شهر زنجان از پیاده‌راه سبزه‌میدان به سمت امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار شد و در این مراسم مردم شهید پرور زنجان ارادت مخلصانه خود را در سوگ سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به منصه ظهور گذاشتند.

زنجانی‌ها امروز آمدند تا بگویند ایران اسلامی هیچگاه دست از مواضع حق خود بر نمی‌دارد و برای مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی تا آخرین قطره خون خود تلاش می‌کند چرا که سردار ایرانی خود حاج قاسم سلیمانی را اسوه و الگوی خود می‌دانند.

این مراسم با شکوه استاندار، با حضور امام جمعه، فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی، دانشگاهیان، بسیجیان، روحانیون، طلاب و دیگر قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم که خیل عظیمی از مردم ولایتمدار و مسؤولان اجرایی استان زنجان حضور داشتند مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) به مصیب‌خوانی و عزاداری در رثای شهادت این مرد بزرگ پرداختند.

حاج ولی‌الله کلامی، حاج جواد رسولی و تعدادی دیگر از مداحان شهر زنجان در عزای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به مداحی پرداختند.

قرار است فردا نیز مراسمی به همت بازاریان زنجانی در مسجد جامع زنجان و همچنین  مسجد سید فتح‌الله زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه -سیزدهم دی‌ماه- در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  

انتهای پیام/73005/ق۲۰/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول