اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تجمع بزرگ مردم در فرودگاه کرمانشاه برگزار شد/ دانشجویان: خواستار اعزام به جبهه‌های مقاومت هستیم

دانشجویان کرمانشاهی با فراخوانی خواهان حضور مردم در فرودگاه اشرفی اصفهانی شدند. این تجمع با حضور قابل توجه مردم همراه بود. دانشجویان خواهان اعزام به جبهه‌های مقاومت جهت مقابله با استکبار و تروریستم جهانی آمریکا شدند.

تجمع بزرگ مردم در فرودگاه کرمانشاه برگزار شد/ دانشجویان: خواستار اعزام به جبهه‌های مقاومت هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پس از ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمانشاه و کانون‌های فرهنگی استان، با صدور فراخوانی خواستار برگزاری تجمعی در فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه به منظور اعزام برای مبارزه با استکبار جهانی و حضور در جبهه‌های مقاومت شدند.

این تجمع با استقبال چشمگیر مردم عصر امروز در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه برگزار شد.

 

 

«رضا صالحی» مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رازی و یکی از اعضای اصلی این فراخوان، در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت:  این تجمع با هدف محکومیت اقدامات جنایتکارانه استکبار جهانی و اعلام آمادگی جوانان و شهروندان کرمانشاهی برای حضور در جبهه‌های مقاومت به منظور سرکوب و خشکاندن تروریسم در منطقه است.

مسئول بسیج دانشگاه رازی ادامه داد: هدف اصلی فقط نشان دادن آمادگی جوانان برای مبارزه با استکبار است، از سوی دیگر به دنبال تاکید بر این موضوع هستیم که راه سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم هرگز فراموش نخواهد شد و در کشور بسیاری از جوانان اگر فرصت حضور در عرصه نبرد سخت علیه استکبار و تروریستم را داشته باشند، حتما در آن شرکت خواهند کرد.

این تجمع با قرائت یک قطعنامه به پایان رسید. بخشی از این قطعنامه به شرح ذیل است:

«شکست خوردگان از جبهه مقاومت در منطقه جهت التیام زخم های خود و جبران شکست‌های مفتضحانه چاره‌ای جز ترور مستقیم شخصیت های تاثیر گذار در جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی همانند سردار شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس نداشتند.

برای همه ملت‌های بیدار منطقه و جهان روشن است که این رخداد ناشی از حماقت یک فرد نیست، بلکه موضع و ماهیت حقیقی رژیم آمریکا و همپیمانان منافق در پشت پرده پنهان شده‌اش علیه آزادیخواهان جهان و مستضعفان عالم و مجاهدین مقاومت اسلامی بوده است.

بدون شک و با نصرت الهی همه این جنایات و خون ریزی‌ها که توسط استکبار جهانی و همپیمانان استکبار در منطقه انجام گرفته است به حول و قوه الهی بدون پاسخ نخواهد ماند و تمامی مراکز نظامی رژیم تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی در تیررس و موشک باران گروه های مقاومت و نیروهای جان برکف جمهوری اسلامی ایران است و این اقدام صرفاً یک انتقام مقطعی نخواهد بود بلکه برای حفظ امنیت ملی و همچنین جهت استقرار امنیت و سرعت در عالم تا رسیدن به هدف نهایی یعنی آزادی قدس شریف و نابودی رژیم اسرائیل و آمریکا و تمام جبهه استکبار و همپیمانانش در سراسر عالم نبرد و پاسخ ادامه خواهد داشت.»

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول