اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  غرب از نگاه غرب

فرضیه پردازان توطئه و شهروندان شریف!

فرضیه پردازان توطئه دیوانه و ابله معتقدند که صاحبان قدرت گاه در خفا طرح هایی غیراخلاقی را در سر می پرورانند. شهروندان شریف و فهیم معتقدند که تلویزیون همیشه حقایق را می گوید و وجود سیا هیچ دلیلی ندارد.

فرضیه پردازان توطئه و شهروندان شریف!

گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: فرضیه پردازان توطئه دیوانه و ابله معتقدند که یک جهان بینی سنجیده و جا افتاده مستلزم بدبینی نسبت به قدرت است.
شهروندان شریف و فهیم معتقدند که دولت دوست شماست و رسانه ها بازوهای کمک رسان آن هستند.
فرضیه پردازان توطئه دیوانه و ابله معتقدند که  صاحبان قدرت گاه در خفا طرح هایی غیراخلاقی را در سر می پرورانند.
شهروندان شریف و فهیم معتقدند که تلویزیون همیشه حقایق را می گوید و وجود سیا هیچ دلیلی ندارد.
فرضیه پردازان توطئه دیوانه و ابله معتقدند که  پنهانکاری افراطی دولت، بحث و گفتگو درباره فرضیه های احتمالی را ایجاب می کند که چه اتفاقاتی ممکن است پشت پرده های ابهام و مخفی کاری درجریان باشد.
شهروندان شریف و فهیم معتقدند فقط صرف اینکه یک دولت مسلط بر جهان  با قدرتمندترین نیروی نظامی در تاریخ تمدن بشر هیچ شفافیت  و پاسخگویی در قبال جامعه ندارد، مجوز لازم را برای این همه احساس وحشت توهم گونه نمی دهد.

فرضیه پردازان توطئه دیوانه و ابله معتقدند که  طرح سئوالاتی درباره رویدادهای مهمی که در جهان رخ می دهند اشکالی ندارد، حتی اگر دولتشان به آنها بگوید که نباید چنین کاری کنند.
شهروندان شریف و فهیم معتقدند تنها چیزی که لازم است درباره واقعیات بدانند، همان چیزهایی است که از دهان فرشته آسای مایک پمپئو بیرون می آید.
فرضیه پردازان توطئه دیوانه و ابله معتقدند که تمام ثروتمندان در مقطعی برای بسط ثروت و قدرت خود دست به رفتارهای نفرت انگیزی می زنند.
شهروندان شریف و فهیم معتقدند که میلیاردرها همیشه  بر اساس همان ارزش هایی رفتار می کنند که  در وهله اول میلیاردها دلار ثروتشان را از آنجا آورده اند، یعنی درستکاری، اخلاقیات و بخشندگی.
فرضیه پردازان توطئه دیوانه و ابله معتقدند که به یاد داشتن دروغ هایی که به حمله به عراق انجامید و پیامدهای  فاجعه بار ایمان کورکورانه نسبت به مدعیات دولت اهمیت دارد.
شهروندان شریف و فهیم معتقدند که عراق یک سرزمین خیالی  شبیه نارنیا یا خاورمیانه بر اساس نوشته های یک نویسنده خیالی به نام جرج گالوی است.
فرضیه پردازان توطئه دیوانه و ابله معتقدند که سوریه برای پرهیز از تبدیل شدن به یک لیبی دیگر است که درگیر جنگی دفاعی در برابر ستیزه جویان نیابتی افراط گرای امپراتوری آمریکا محوری است که میلیاردها دلار را صرف حمایت های نظامی با هدف سرنگون کردن حکومت دمشق کرده است.
شهروندان شریف و فهیم معتقدند که بشار اسد نسخه ای واقعی از یک  ابرقهرمان بد کارتونی است که کشتار غیرنظامیان کشورش را همین جور بی دلیل در سال 2011  و فقط به این دلیل شروع کرد که شیفته کشتار غیرنظامیان است و بعد در سال 2015 دوستش ولادیمیر پوتین نیز تنها به این دلیل به او پیوست که او نیز شیفته کشتار غیرنظامیان است.

فرضیه پردازان توطئه دیوانه و ابله معتقدند که تاریخچه مفصل دولت آمریکا در دروغ پردازی به این معناست وقتی که آنها ادعاهایی را درباره کشورهای  غیرهمسو با خود مطرح می کنند، شما همیشه باید  کوهی از شواهد مستقلا قابل تایید را از آنها مطالبه  کنید.
شهروندان شریف و فهیم معتقدند که روسیه در سال 2016 عملا مرتکب یک اقدام جنگی در ایالات متحده شده است، چین یک هولوکاست ثانوی را سازماندهی کرده، مادورو عامدانه در حال گرسنگی دادن به مردم ونزوئلا و فقط به این دلیل است که از آنها نفرت دارد، اسد در حال استفاده از تسلیحات شیمیایی است اما فقط زمانی که  این کار از نظر راهبردی هیچ معنایی ندارد، جاسوس های کوبایی سعی دارند دیپلمات های آمریکایی را ترور کنند، که در همه جا سلاح شیمیایی وجود دارد و تمام طرف های غیرهمسو و مستقل  در خاورمیانه، پنهانی در حال کار کردن برای ایران هستند.
فرضیه پردازان توطئه دیوانه و ابله معتقدند که سردرآوردن از این واقعیت کار سختی است که در چشم انداز رسانه های جمعی که از تبلیغات برای امپراتوری آمریکا اشباع شده اند چه می گذرد.
شهروندان شریف و فهیم معتقدند تنها کاری که لازم است انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که به  تمام واقعیات اشراف پیدا کرده اید، این است که تلویزیون را تماشا کنید و  اگر تصادفا موقع عوض کردن کانال ها  به کانال راشا تودی رسیدید، جیغ زنان از اتاق بیرون بدوید.
فرضیه پردازان توطئه دیوانه و ابله معتقدند که حادثه خلیج تونکن ساختگی است و روایت «بیرون کشیدن نوزادان از انکوباتورها» یک دروغ است، صدام هیچ سلاح کشتار جمعی نداشته، لشکریان تجاوز جنسی قذافی هرگز وجود خارجی نداشته و مداخله در لیبی در اصل به هیچ وجه  به خاطر نگرانی های بشردوستانه صورت نگرفته است.
شهروندان شریف و فهیم معتقدند که بهتر است درباره این جور چیزها فکر نکرد.
فرضیه پردازان توطئه دیوانه و ابله معتقدند که تازه ترین افشاگری های ویکی لیکز در مورد اسناد داخلی سازمان منع تولید و تکثیر سلاح های هسته ای شواهد فراوانی را در این باره به دست می دهد که ما در سال 2018  درباره حادثه دوما دروغ گفته ایم.
شهروندان شریف و فهیم معتقدند که این اسناد واقعی نیستند، چون نیویورک تایمز هیچگاه درمورد آنها گزارشی منتشر نکرده است.

فرضیه پردازان توطئه دیوانه و ابله معتقدند که سطوح فزاینده پنهانکاری دولت،  کار دست زدن به اقدامات غیراخلاقی را در خفا برای سازمان های دولتی ساده تر می کند.
شهروندان شریف و فهیم معتقدند که به پرسش گرفتن دولت، شما را به یک یهودی ستیز روسی تبدیل می کند.
فرضیه پردازان توطئه دیوانه و ابله معتقدند که طبقه میلیاردری که مالک رسانه های جمعی هستند،  از انگیزه ای طبیعی برای حمایت از وضع موجود برخوردارند و بر اساس آن جوی را به وجود می آورند که در آن گزارشگران همیشه برای حمایت از خط تشکیلات، انگیزه لازم را دارند.
شهروندان شریف و فهیم معتقدند که اگر این نوع توطئه ها واقعا وجود خارجی داشتند، حتما از اخبار رسانه ها سردرمی آوردند.
نویسنده: کیتلین جانستون (Caitlin Johnstone) نویسنده و روزنامه نگار
منبع: httphttps://b2n.ir/652835 

انتهای پیام. 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول