اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مخالفت اعضای کمیسیون تلفیق با افزایش مالیات بر سیگار

در حالیکه درآمدهای مالیاتی در لایحه بودجه سال 99 بیش از 20 درصد افزایش پیدا کرده اعضای کمیسیون تلفیق با افزایش مالیات بر سیگار مخالفت کردند.

مخالفت اعضای کمیسیون تلفیق با افزایش مالیات بر سیگار

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت:‌ در جلسه امشب پیشنهادات الحاقی به تبصره‌های یک تا 6 لایحه بودجه مطرح  و بررسی شد.

وی افزود: با وجود اینکه نزدیک به  20 پیشنهاد در قالب تبصره‌های یک تا 6 از سوی نمایندگان مطرح شد هیچ‌یک از این پیشنهاد الحاقی رأی نیاورد و البته تعداد قابل توجهی از این پیشنهاد نیاز به دو سوم آرا داشت.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت: منابع حاصل از افزایش قیمت حامل های انرژی 250 هزار میلیارد تومان است که در تبصره 14 قید شده اما نکته قابل توجه اینجا است که در تبصره 14 جزو منابع درامدی دولت محسوب نمی‌شود و در جلسه امشب پیشنهاد شد که با قرار گرفتن این موضوع در تبصره یک این 250 هزار میلیارد تومان جزو منابع درآمدی دولت محسوب شود و سازوکار آن شفاف‌تر و مشخص‌تر شود که بنا شد مرکز پژوهش‌های مجلس و دولت نکته‌نظرات خود را پیرامون این پیشنهاد در جلسه بعدی کمیسیون مطرح کنند و بعد در مورد آن رأی‌گیری شود.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: یکی از پیشنهاداتی که در جلسه امشب مطرح شد و رأی نیاورد این بود که مالیات بر سیگار افزایش پیدا کند به این ترتیب که از سیگار خارجی به ازای هر نخ 300 تومان و سیگار تولید داخل به ازای هر نخ 100 تومان اخذ مالیات افزایش داشته باشد که این پیشنهاد با مخالفت اعضای کمیسیون همراه شد.

به گزارش فارس، این مخالفت اعضای کمیسیون تلفیق با افزایش مالیات بر سیگار در حالی است که منابع درآمدی دولت در لایحه بودجه سال 99 بیش از 20درصد افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول