اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خون سردار سلیمانی بساط آمریکا را در منطقه برمی‌چیند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اخلاص و برکت خون شهدا، بنیان ظلم را ریشه‌کن می‌کند و بساط آمریکا را در منطقه برمی‌چیند.

خون سردار سلیمانی بساط آمریکا را در منطقه برمی‌چیند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت اله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی امشب در آیین گرامیداشت شهید سردار قاسم سلیمانی که با حضور اصناف، بازاریان و اقشار مختلف مردم در مسجد سیدهای اراک برگزار شد، اظهار کرد: جنایات ترامپ در هیچ جای دنیا قابل توجیه نیست و آیت اله سیستانی نیز جنایت آمریکا را محکوم کرده است.

وی افزود: برای کدام قانون، عرف، منطق و مجوزی قابل قبول است که مسؤولین رسمی کشور که مسئول امنیت، دفاع از حق و مقابله با تروریست‌ها و داعشیان هستند را این‌گونه جنایتکارانه ترور کنند؟

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: چنانچه شورای امنیت خواهان امنیت ملی است باید این جنایت را محکوم کند چراکه این جنایات جنون‌آمیز آمریکا، کنگره و دموکرات و خبرنگاران را زیر سؤال می‌برد.

دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: جنایتکاران آمریکایی در این تصور بودند که با ضربه زدن به ایران و عراق جایگاه خود را استحکام می‌بخشند، اما گور خود را کندند.

وی اظهار داشت: اگر سردار سلیمانی نبود، داعش نه‌تنها منطقه، بلکه اروپا و آمریکا را نیز به خاک و خون می‌کشید و تروریست‌های داعش دگربار به همان کشورها بازمی‌گشتند و به جنایات خود ادامه می‌دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید تندیس سردار در سراسر جهان نصب شود، افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ما انتقام سختی خواهیم گرفت و به برکت خون پاک شهدا و امام راحل برای صدها سال آینده هزاران سلیمانی دیگر پرورش و تربیت می‌کنیم.

دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران، جز برای خدا قیام نکرده و نخواهند کرد و برای عشق به خدا و حق در عالم، با خلاص قیام می‌کنند.

وی بیان کرد: ملت بزرگ ایران، اخلاص، ولایت مداری و عشق به اهل بیت را سرلوحه اقدامات خود قرار می‌دهند چراکه باور دارند به‌واسطه آن، برنده واقعی مسابقه عمر هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گرامیداشت آیین سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: این آیین در تاریخ شهدای بغداد، کاظمین، نجف، مشهد، تهران، قم، کرمان و در دو کشور ایران و عراق بی‌سابقه است که نشان می‌دهد میلیون‌ها دلباخته واقعی ادامه‌دهنده این مسیر هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول