اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شهادت سردار سلیمانی منطقه را از شر آمریکایی‌ها نجات خواهد داد

امام جمعه شهرکرد گفت: شهادت سردار سلیمانی عراق و منطقه خاورمیانه را از شر آمریکایی‌ها نجات خواهد داد همانگونه که مردم سوریه و عراق را از شر داعش نجات داد.

شهادت سردار سلیمانی منطقه را از شر آمریکایی‌ها نجات خواهد داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی با بیان اینکه سردار سلیمانی عاشقانه به جهان مستضعفین خدمت می‌کرد، اظهار کرد: سردار سلیمانی با شهادت خود اردوگاه حق را در سراسر جهان به هم پیوست داد و اردوگاه باطل را در هم شکست.

امام جمعه شهرکرد گفت: سردار سلیمانی در دل دشمنان تزلزل و در دل دوست امید و نشاط ایجاد کرد، کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند خدا نیز به آن‌ها برکت می‌دهد.

نکونام تصریح کرد: هرچه از سردار سلیمانی سخن به میان آوریم کم است چرا که زندگی خود را در راه خدمت به خدا وقف کرده بود، سوریه و عراق را برای خدمت به خلق خدا آزاد کرد و داعش را نیز برای خدمت به خلق خدا نابود کرد.

وی با بیان اینکه در باب شهادت به لطف الهی به روی جوانان باز است، گفت: سردار سلیمانی حیات و شهادتش برکت بود، شهادت سردار سلیمانی عراق و منطقه خاورمیانه را از شر آمریکایی‌ها نجات خواهد داد همانگونه که مردم سوریه و عراق را از شر داعش نجات داد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه راه شهید با تمجید کردن کافی نیست، افزود: همانگونه که سردار سلیمانی احساس مسؤولیت کرد مردم نیز در عرصه‌های انقلاب با حضور مجاهدانه خود احساس مسؤولیت کنند.

نکونام گفت: ولایت به معنای واقعی کلمه به مانند گذشته باید حیات داشته باشد، خدا نعمت رهبری را با تمام ویژگی‌هایش به ملت ایران هدیه داده است.

وی افزود: سردار سلیمانی سرباز ولایت بود و خالصانه و مخلصانه عمل می‌کرد، سید حسن نصرالله به ولی امر مسلمین می‌بالد چرا که جنگ ۳۳ روزه لبنان را نقش آفرینی کرد.

امام جمعه شهرکرد گفت: مقام معظم رهبری فتنه‌های مختلفی توسط دشمنان طراحی شده بود را مدیریت کرد، فتنه آبان ماه برای ویران کردن تمام ایران طراحی شده بود ولیکن با مدیریت به موقع رهبری در مدت ۲۴ ساعت خنثی شد.

کرامتی با بیان اینکه سردار سلیمانی فدایی ولایت فقیه بود و برای علما و مراجع تقلید ارزش قائل بود به طوری که کفن خود را برای امضا نزد علما برده بود، افزود: برای ارزش‌های انقلاب ارزش قائل بود و نگذاشت از بین برود.

وی گفت: وحدت حول یک محور تعریف شده است و نباید وحدت را حول جناح و گروه تعریف کرد، باید فقط دور ریسمان الهی چنگ بزنیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال بختیاری تصریح کرد: شرکت در انتخابات موجب تقویت نظام است و مردم در انتخابات اصلح‌ترین شخص را انتخاب کنند.

نکونام گفت: مشکل امروز کشور سوءمدیریت مسؤولان است که سیاست‌ها را به خوبی عملی نمی‌کنند، مسؤول کاردان به دنبال منافع خودش نیست بلکه به دنبال تقویت عرصه‌های نظام و منافع مردم است.

وی با تأکید بر اینکه در مقابل جبهه نفاق و فتنه‌ها باید ایستادگی کرد، گفت: با بصیرت و بیداری نگذاریم نظام مظلوم‌تر شود، بی‌تدبری و سوءمدیریت بعضی مسؤولان پای نظام نوشته می‌شود.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: مردم با وفایی که از به شهادت رساندن سردار سلیمانی در برابر آمریکا به خشم می‌آیند سزاوار و شایسته بی‌تدبیری نیستند، اگر دولت و مجلس بد عمل می‌کنند به حساب نظام نباید گذاشت، نظام، نظام ولایت فقیه است و تمام هم و غم رهبری خدمت به مردم است.

نکونام گفت: انقلاب متعلق به ایران نیست بلکه متعلق به تمام جهان است و چشم‌انداز انقلاب این است که پرچم انقلاب از دست فرزندان ایران اسلامی به عدالت گستر جهانی سپرده شود، انقلابی بودن را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول