اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری مراسم شهادت سردار سلیمانی در نهاوند و کبودراهنگ

مسوول روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مراسم شهادت سردار سلیمانی درنهاوند و کبودراهنگ خبر داد.

برگزاری مراسم شهادت سردار سلیمانی در نهاوند و کبودراهنگ

رامین غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری مراسم شهادت سردار سلیمانی در نهاوند خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت عروج ملکوتی سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ اسلام شهید ابومهدی المهندس و دیگر همرزمانشان مراسم شام غریبان همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در روز سه شنبه در نهاوند برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مراسم در آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) و علی(ع) با همراهی هیات حسینی شاهزاده محمد(ع)، هیات رزمندگان اسلام، رزمندگان مدافع حرم و پیشکسوتان جهاد و شهادت برگزار خواهد شد.

مسوول روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه سخنران این مراسم حجت‌الاسلام مغیثی؛ امام جمعه نهاوند و مداح نیز مهدی رسالتی است افزود: این مراسم ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم دهه اول فاطمیه و یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کبودراهنگ خبر داد و افزود: این مراسم نیز ۱۸ دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ در آستان مقدس امامزاده ذوالفقار(ع) و زبیده خاتون(س) کبودراهنگ با همراهی هیات زوار الزهرا(س)، رهروان امام و شهدا با سخنرانی حجت‌الاسلام حمید مظفری و مداحی مهدی سلطانی برگزار می‌شود.

غلامی خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز در سه بقعه متبرکه شاهزاده حسین (ع)، امامزاده یحیی(ع) و امامزاده عبدالله(ع) شهرستان همدان مراسم شهادت سردار سلیمانی، سردار جبهه مقاومت برگزار شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول