اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

موج اهدای مدال به حاج قاسم ادامه دارد/ تاکنون 19 قهرمان خراسان شمالی مدال خود را تقدیم به سرداردلها کرده‌اند

مسئول بسیج جامعه ورزشکاران خراسان شمالی از اهدای مدال‌های قهرمانی ورزشکاران استان به سردار سلیمانی خبر داد و گفت: تاکنون ۱۹ ورزشکار قهرمان ملی و استانی خراسان شمالی مدال‌ها و عناوین مهم و ارزشمند خود را به سردار سپاه اسلام تقدیم کردند.

موج اهدای مدال به حاج قاسم ادامه دارد/ تاکنون 19 قهرمان خراسان شمالی مدال خود را تقدیم به سرداردلها کرده‌اند

مجید اسماعیل‌زاده در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به هم دردی جامعه ورزشی استان با سوگ شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: از همان نخستین ساعات اعلام این خبر دردناک، ورزشکاران خراسان شمالی نیز به خود را هم درد این واقعه دانستند.

وی افزود: ورزشکاران استان برای آن‌که قدم کوچکی در راستای ادای دین به اقدامات سترگ این سردار سپاه اسلام داشته باشند، به اهدای مدال‌های مهم ورزشی خود روی آوردند.

مسئول بسیج جامعه ورزشکاران خراسان شمالی با برشمردن تعدادی از این اهدای مدال‌های توسط ورزشکاران استان گفت: ازجمله ورزشکاران سرشناس و ملی می‌توان به علی‌اصغر مجرد، الیاس علی‌اکبری، وحید معظمی فر اشاره کرد که به ترتیب مدال طلای قهرمانی والیبال آسیا، طلای قهرمانی کوراش جهان و همچنین طلای قهرمانی 2019 کوراش جهانی خود را به‌پاس رشادت‌های سردار سلیمانی به وی اهدا کردند.

وی مجموع اهداکنندگان مدال ورزشی در استان را تاکنون 19 نفر عنوان و خاطرنشان کرد: حسین اکبری، هادی قدیمی، ابراهیم ولیان، مجتبی کلانتریان، علیرضا جهانیان، مهدی علمی، داود سازگار، علی قویدل، مهدی قره قاش، پوریا علیزاده، علی‌محمد قربانی، یونس حیدری، مهران حسن‌زاده خوش، رضا مرگان و سید بهزاد حسینی ازجمله دیگر ورزشکاران خراسان شمالی هستند که مدال خود را به سردار قاسم سلیمانی تقدیم کردند.

اسماعیل‌زاده در انتها گفت: محمدرضا ارشادی فر ورزشکار قهرمان معلول خراسان شمالی نیز علاوه بر اهدای مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا در رشته تنیس روی میز، مدال شجاعت پهلوانی خود را که از سردار نقدی دریافت کرده بود را تقدیم کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول