اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اتوبوس‌های شهرداری به تشییع‌کنندگان سالمند و کودکان خدمت‌رسانی می‌کنند

شهردار کرمان گفت: فردا اتوبوس‌های شهرداری کرمان به تشییع‌کنندگان ناتوان از جمله سالمندان و کودکان از محل میدان شهدا تا گلزار شهدای کرمان خدمت‌رسانی می‌کنند.

اتوبوس‌های شهرداری به تشییع‌کنندگان سالمند و کودکان خدمت‌رسانی می‌کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهران عالم‌زاده صبح امروز در جلسه فوق‌العاده شورای مدیریت بحران استان با موضوع تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهرداری کرمان در چند حوزه کارهای موازی را برای تشییع پیکر سردار سلیمانی پیگیری می‌کند.

شهردار کرمان بیان داشت: مناسب‌سازی فضای شهری از روز جمعه آغاز شده است و تا آخر امشب ادامه دارد تا فضای شهر کرمان متناسب با برگزاری مناسب این آیین باشد.

وی اضافه کرد: انتظار از دستگاه‌های اداری استان کرمان این است که در فضاسازی شهر کرمان در سایر نقاط شهری و محور تشییع تلاش بیشتری داشته باشند و مردم، هیئت‌های مذهبی و تکایا هم در فرصت باقی‌مانده اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند.

عالم‌زاده خاطرنشان کرد: شهرداری همچنین نظافت شهر را انجام می‌دهد و اقدامات لازم برای آماده‌سازی پارکینگ خوردوهایی که به سمت گلزار شهدا می‌آیند نیز در زمین آستان قدس و زمین مجاور آرامستان جدید با فعالیت ماشین آلات شهرداری و بخش خصوصی در حال انجام است تا بخشی از خودروها را ساماندهی کند.

وی ادامه داد: زمین‌های اطراف خیابان شریعتی به سمت گلزار شهدا هم برای پارکینگ آماده‌سازی می‌شود و حمل و نقل مردم از میدان شهدا به سمت گلزار شهدا انجام می‌شود تا کسانی که نمی‌توانند مسیر را پیاده بروند از اتوبوس استفاده کنند.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه 150 دستگاه اتوبوس جابه‌جایی افراد ناتوان از جمله سالمندان و کودکان را انجام می‌دهند، تصریح کرد: به علت مسدود شدن مسیرها و عدم برگشت اتوبوس‌های شهرداری از گلزار شهدا درخواست داریم سایر دستگاه‌ها اتوبوس‌های خود همراه با راننده را به شهرداری تحویل دهند تا حمل و نقل تشییع‌کنندگان با مدیریت شهرداری انجام شود و برای برگشت مردم هم تمهیداتی اندیشیده می‌شود.

فلاح رئیس جمعیت هلال‌احمر استان کرمان نشست اظهار کرد: می‌توانیم سه تا چهار هزار پتو را به صورت امانی بیرون دهیم تا مورد استفاده قرار گیرد.

وی ابراز داشت: همچنین 300 سرویس بهداشتی در گلزار شهدای کرمان برای استفاده تشییع‌کنندگان مستقر می‌شود.

پیش‌بینی حضور بیش از یک میلیون نفر برای تشییع و تدفین سردار سلیمانی در کرمان

 موسوی‌آیت‌اللهی معاون عمرانی استانداری اظهار کرد: در این شرایط بحث شرح وظایف را نداریم و هر کسی به هر طریق باید به تشییع‌کنندگان خدمت را بدهد.

وی تصریح کرد: باید شرح وظایف‌ها را کنار بگذاریم و مراسم فردا به بهترین نحو و با کمترین مشکلات برگزار شود و بیشترین خدمت‌رسانی را انجام دهیم.

معاون عمرانی استاندار کرمان همچنین خواستار افزایش نیروهای پیاده درمانی در مسیر تشییع پیکر سردار سلیمانی شد و افزود: با این حجم جمعیت که قرار است در مراسم شرکت کنند باید هر 500 یا یک هزار متر یک نفر نیروی درمانی حضور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی هواشناسی این است که دما در کرمان به حد زیر صفر برسد، بنابراین تشییع‌کنندگان پوشش گرم را داشته باشند تا در مسیر مشکلی برایشان پیش نیاید

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه حجم زیادی از مردم به کرمان می‌آیند، تمهیدات لازم اندیشیده شود تا مشکلی از بابت جایگاه‌های سوخت وجود نداشته باشد.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان گفت:  پیش‌بینی‌ها از حضور بیش از یک میلیون نفر برای تشییع پیکر پاک شهید سردار سلیمانی در شهر کرمان خبر می‌دهد.

معاون استاندار کرمان خواستار ارائه مطلوب خدمات اینترنتی به تشییع‌کنندگان شد و بیان داشت: پیش‌بینی‌ها از حضور بیش از یک میلیون نفر برای تشییع پیکر پاک شهید سردار سلیمانی در شهر کرمان خبر می‌دهد.

انتهای پیام/80019/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول